Kurs o czytaniu globalnym od A do Z - mnóstwo praktyki: 2 mamy, 3 dzieci.
Teoria zweryfikowana przez praktykę i doświadczenie dwóch domanowych mam. Wiedza nie tylko z książek, ale też z kursów oraz z wymiany doświadczeń z innymi rodzicami. Mnóstwo praktycznych wskazówek. Rady co odpuścić, a na czym się skupić a przede wszystkim jak wrzucić na luz i odnieść sukces.
Moduł 1 | Czytanie Globalne |
---|---|
Sekcja 1 | Jakie jest Twoje „dlaczego?” |
Sekcja 2 | Jak uwierzyłam w swoje dziecko |
Sekcja 3 | Czym jest czytanie globalne metodą Domana |
Sekcja 4 | Główny cel metody czytania globalnego |
Sekcja 5 | Pierwsze kroki, czyli co zrobić żeby zacząć działać już dziś |
Sekcja 6 | Stymulacja wzroku czytaniem |
Sekcja 7 | Przygotowanie kart dla dziecka 3-12 miesięcy |
Sekcja 8 | Jak przygotować karty dla starszaka? |
Sekcja 9 | Na wszelki wypadek sprawdź! |
Sekcja 10 | Aspekty techniczne- wielkość i kolor czcionki. |
Sekcja 11 | Aspekty techniczne- powtórki. |
Sekcja 12 | Jak szybko prezentować karty? |
Sekcja 13 | Jak prezentować karty? |
Sekcja 14 | Kiedy prezentować karty? |
Sekcja 15 | Jakie słowa dla dziecka do roku? |
Sekcja 16 | Jakie słowa dla starszych dzieci? |
Sekcja 17 | Wrzuć na luz, czyli prezentacje bez spiny. |
Sekcja 18 | Przez jaki czas dziecko powinno skupiać się na kartach? |
Sekcja 19 | Ile kart należy pokazać? |
Sekcja 20 | Wyrażenia i zdania. |
Sekcja 21 | Dla jakich rodziców jest ta metoda? |
Sekcja 22 | Alternatywne metody prezentacji kart. |
Sekcja 23 | Zabawy z kartami. |
Sekcja 24 | Dlaczego rodzice powinni mieć tą wiedzę? |
Sekcja 25 | Plan działania- obalenie mitu. |
Sekcja 26 | Ścieżka wolności! |
Sekcja 27 | Szczegółowy plan działania. |
Sekcja 28 | Sprawdzanie dziecka. |
Sekcja 29 | Organizacja czasu domanowej mamy. |
Sekcja 30 | Pracujący rodzic- Jasne, że się da! |
Sekcja 31 | Pracujący rodzic- Ustal priorytety. |
Sekcja 32 | Uczenie liter i sylab nie jest naturalne dla mózgu. |
Sekcja 33 | Jak stworzyć domanową książeczkę? |
Sekcja 34 | Pierwsze książki- zalecenia Domana. |
Sekcja 35 | Książki do czytania globalnego dostępne na rynku. |
Sekcja 36 | Czytanie globalne działa też na język polski. |
Sekcja 37 | Pracujący rodzic- W praktyce. |
Sekcja 38 | Czym nie warto się przejmować |
Sekcja 39 | Czytanie globalne w więcej niż jednym języku. |
Sekcja 40 | Wsparcie online- podejście Agi. |
Sekcja 41 | Polecane wsparcie online cz.1 |
Sekcja 42 | Polecane wsparcie online cz.2 |
Sekcja 43 | Książki na ostatnią prostą. |
Sekcja 44 | Polecane wsparcie online cz.3 |
Sekcja 45 | Inspiracje z metody Shichidy |
Sekcja 46 | Dla jakich dzieci jest czytanie globalne? |
Sekcja 47 | Dzieci „niepokazywacze” |
Sekcja 48 | Uwierz w swoją intuicję |
Sekcja 49 | Harmonogramowe początki. |
Sekcja 50 | Ścieżka wolności. |
Sekcja 51 | Więcej języków w czytaniu. |
Sekcja 52 | 2,5-latka zaczyna czytać? |
Sekcja 53 | 3,5-latka oficjalnie czyta pierwszą książkę. |
Sekcja 54 | Chwalić i cieszyć się, czy nie? |
Sekcja 55 | 3-miesięczny intensywny program czytania. |
Sekcja 56 | Czytanie znanych książek. |
Sekcja 57 | Dłuższe przerwy w realizacji programu. |
Sekcja 58 | O dyskretnym sprawdzaniu. |
Sekcja 59 | Czy język ma znaczenie? |
Sekcja 60 | Samodzielne czytanie. |
Sekcja 61 | Pierwszy rok z Anitką. |
Sekcja 62 | Ważny krok milowy Anitki. |
Sekcja 63 | Jak dziecko dochodzi do samodzielnego czytania? |
Sekcja 64 | Historia Ignasia od początku do 1,5 roku. |
Sekcja 65 | Stopniowa zmiana podejścia Martyny. |
Sekcja 66 | Pierwsze oznaki, że Twoje dziecko już czyta. |
Sekcja 67 | Historia Ignasia- pierwsze oznaki czytania. |
Sekcja 68 | Czy bez kart też się da? |
Sekcja 69 | Pomysły na działanie bez kart. |
Sekcja 70 | Intensywność ma znaczenie (relacja innej mamy). |
Sekcja 71 | Małe i duże sukcesy. |
Sekcja 72 | Ile czasu potrzeba, aby dziecko nauczyło się czytać. |
Sekcja 73 | 15 miesięcy Anitki i czytanie po angielsku |
Sekcja 74 | Program czytania przyjazny dla mózgu dziecka. |
Sekcja 75 | Co robić, gdy dziecko pyta o literki? |