„Taki maluch a już czyta” abonament

Kurs o czytaniu globalnym od A do Z - mnóstwo praktyki: 2 mamy, 3 dzieci.

Teoria zweryfikowana przez praktykę i doświadczenie dwóch domanowych mam. Wiedza nie tylko z książek, ale też z kursów oraz z wymiany doświadczeń z innymi rodzicami. Mnóstwo praktycznych wskazówek. Rady co odpuścić, a na czym się skupić a przede wszystkim jak wrzucić na luz i odnieść sukces.

Moduł 1 Czytanie Globalne
Sekcja 1 Jakie jest Twoje „dlaczego?”
Sekcja 2 Jak uwierzyłam w swoje dziecko
Sekcja 3 Czym jest czytanie globalne metodą Domana
Sekcja 4 Główny cel metody czytania globalnego
Sekcja 5 Pierwsze kroki, czyli co zrobić żeby zacząć działać już dziś
Sekcja 6 Stymulacja wzroku czytaniem
Sekcja 7 Przygotowanie kart dla dziecka 3-12 miesięcy
Sekcja 8 Jak przygotować karty dla starszaka?
Sekcja 9 Na wszelki wypadek sprawdź!
Sekcja 10 Aspekty techniczne- wielkość i kolor czcionki.
Sekcja 11 Aspekty techniczne- powtórki.
Sekcja 12 Jak szybko prezentować karty?
Sekcja 13 Jak prezentować karty?
Sekcja 14 Kiedy prezentować karty?
Sekcja 15 Jakie słowa dla dziecka do roku?
Sekcja 16 Jakie słowa dla starszych dzieci?
Sekcja 17 Wrzuć na luz, czyli prezentacje bez spiny.
Sekcja 18 Przez jaki czas dziecko powinno skupiać się na kartach?
Sekcja 19 Ile kart należy pokazać?
Sekcja 20 Wyrażenia i zdania.
Sekcja 21 Dla jakich rodziców jest ta metoda?
Sekcja 22 Alternatywne metody prezentacji kart.
Sekcja 23 Zabawy z kartami.
Sekcja 24 Dlaczego rodzice powinni mieć tą wiedzę?
Sekcja 25 Plan działania- obalenie mitu.
Sekcja 26 Ścieżka wolności!
Sekcja 27 Szczegółowy plan działania.
Sekcja 28 Sprawdzanie dziecka.
Sekcja 29 Organizacja czasu domanowej mamy.
Sekcja 30 Pracujący rodzic- Jasne, że się da!
Sekcja 31 Pracujący rodzic- Ustal priorytety.
Sekcja 32 Uczenie liter i sylab nie jest naturalne dla mózgu.
Sekcja 33 Jak stworzyć domanową książeczkę?
Sekcja 34 Pierwsze książki- zalecenia Domana.
Sekcja 35 Książki do czytania globalnego dostępne na rynku.
Sekcja 36 Czytanie globalne działa też na język polski.
Sekcja 37 Pracujący rodzic- W praktyce.
Sekcja 38 Czym nie warto się przejmować
Sekcja 39 Czytanie globalne w więcej niż jednym języku.
Sekcja 40 Wsparcie online- podejście Agi.
Sekcja 41 Polecane wsparcie online cz.1
Sekcja 42 Polecane wsparcie online cz.2
Sekcja 43 Książki na ostatnią prostą.
Sekcja 44 Polecane wsparcie online cz.3
Sekcja 45 Inspiracje z metody Shichidy
Sekcja 46 Dla jakich dzieci jest czytanie globalne?
Sekcja 47 Dzieci „niepokazywacze”
Sekcja 48 Uwierz w swoją intuicję
Sekcja 49 Harmonogramowe początki.
Sekcja 50 Ścieżka wolności.
Sekcja 51 Więcej języków w czytaniu.
Sekcja 52 2,5-latka zaczyna czytać?
Sekcja 53 3,5-latka oficjalnie czyta pierwszą książkę.
Sekcja 54 Chwalić i cieszyć się, czy nie?
Sekcja 55 3-miesięczny intensywny program czytania.
Sekcja 56 Czytanie znanych książek.
Sekcja 57 Dłuższe przerwy w realizacji programu.
Sekcja 58 O dyskretnym sprawdzaniu.
Sekcja 59 Czy język ma znaczenie?
Sekcja 60 Samodzielne czytanie.
Sekcja 61 Pierwszy rok z Anitką.
Sekcja 62 Ważny krok milowy Anitki.
Sekcja 63 Jak dziecko dochodzi do samodzielnego czytania?
Sekcja 64 Historia Ignasia od początku do 1,5 roku.
Sekcja 65 Stopniowa zmiana podejścia Martyny.
Sekcja 66 Pierwsze oznaki, że Twoje dziecko już czyta.
Sekcja 67 Historia Ignasia- pierwsze oznaki czytania.
Sekcja 68 Czy bez kart też się da?
Sekcja 69 Pomysły na działanie bez kart.
Sekcja 70 Intensywność ma znaczenie (relacja innej mamy).
Sekcja 71 Małe i duże sukcesy.
Sekcja 72 Ile czasu potrzeba, aby dziecko nauczyło się czytać.
Sekcja 73 15 miesięcy Anitki i czytanie po angielsku
Sekcja 74 Program czytania przyjazny dla mózgu dziecka.
Sekcja 75 Co robić, gdy dziecko pyta o literki?
Przewiń do góry