„Językowe dzieci” abonament

Spraw aby język obcy nigdy nie był dla Twojego dziecka obcy.

Moduł 1 Dwujęzyczność zamierzona i wczesne otaczanie językiem.
Sekcja 1 Czym jest dwujęzyczność zamierzona?
Sekcja 2 Jak zacząć już dziś?
Sekcja 3 Jak otaczać dziecko językiem obcym- o naszym podejściu.
Sekcja 4 Jak otaczać dziecko językiem- co warto z nim robić.
Sekcja 5 Propozycje minimum wprowadzania języka obcego w domu.
Sekcja 6 Technika rzeźbienia umysłu, czyli zanim zaczniesz.
Sekcja 7 Lewopółkulowa nauka języka.
Sekcja 8 Prawopółkulowe przyswajanie języka.
Sekcja 9 Metoda małych kroków.
Sekcja 10 Polecane książki dla dzieci.
Sekcja 11 Rodzic pierwszym nauczycielem języka.
Sekcja 12 Podejście prawopółkulowe jest lepsze na początek.
Sekcja 13 Stwórz dziecku obcojęzyczne środowisko.
Sekcja 14 Polecane kanały muzyczne i piosenki.
Sekcja 15 Jak zacząć, jeśli nie znasz zupełnie języka.
Sekcja 16 Jak zacząć, jeśli znasz język w stopniu podstawowym lub masz blokady w mówieniu.
Sekcja 17 Jak zacząć, jeśli uważasz, że mówisz niegramatycznie.
Sekcja 18 Jak zacząć, jeśli mówisz płynnie w danym języku.
Sekcja 19 O właściwym podejściu rodzica.
Sekcja 20 Jak mówić do dziecka?
Sekcja 21 Rozwiewam obawy o “nieidealność”.
Sekcja 22 Wspieranie rozwoju języka poprzez prezentacje słów.
Sekcja 23 Metody, które powinny Cię inspirować.
Sekcja 24 Dlaczego idealny wiek na rozpoczęcie to 0-6 lat?
Sekcja 25 Wspieranie języka poprzez tzw. flashcards oraz ilustracje.
Sekcja 26 Co możesz zrobić, żeby poprawić swój poziom języka?
Sekcja 27 Inspiracja dla rodzica, jeśli nie zna języka w ogóle.
Sekcja 28 Inspiracja dla rodzica, który sporo rozumie, ale niewiele mówi.
Sekcja 29 Inspiracja dla rodzica, który zna język dobrze, ale ma blokady.
Sekcja 30 Inspiracja dla rodzica, który zna język biegle cz.1
Sekcja 31 Inspiracja dla rodzica, który zna język biegle cz.2
Sekcja 32 Dlaczego warto zacząć we wczesnym dzieciństwie?
Sekcja 33 Tłumaczyć z języka na język czy nie?
Sekcja 34 Inspiracja dla rodzica, który zna język biegle cz. 3
Sekcja 35 Polecane bajki i filmy dla rozwoju języka (podstawy) i rozrywki.
Sekcja 36 Za późno na otaczanie dziecka językiem. Czyżby?
Sekcja 37 OPOL w Polsce i za granicą- różne strategie.
Sekcja 38 Zanim Twoją motywacją staną się nasze rezultaty.
Sekcja 39 Polecane platformy, programy i aplikacje.
Sekcja 40 Czego unikać?
Sekcja 41 Co to są playdates?
Sekcja 42 Dla jakich rodziców nie jest wczesna edukacja językowa?
Sekcja 43 Wsparcie dla rodzica w kwestii nauki i rozwoju języka obcego.
Sekcja 44 Bajki jako wsparcie rozwoju językowego- podejście Agi.
Sekcja 45 Polecane książki o dwujęzyczności zamierzonej.
Sekcja 46 Jak utrzymać język polski za granicą?
Sekcja 47 5-minutowa metoda sugestii Makoto Shichidy.
Sekcja 48 Nasze doświadczenie z playdates.
Sekcja 49 Wyrzuty sumienia z powodu polskiego.
Sekcja 50 Na czym się wzorować otaczając dziecko językiem obcym?
Sekcja 51 Wielojęzyczność- inspiracja dla szalonych rodziców.
Sekcja 52 Bajki jako wsparcie rozwoju językowego- podejście Martyny.
Sekcja 53 Playdatowe grupy dzieci - liczebność, jak znaleźć chętnych, jak szukać.
Sekcja 54 O sprawdzaniu dziecka i wyczekiwaniu rezultatów.
Sekcja 55 Otaczanie dziecka językiem we wczesnym dzieciństwie jest łatwe.
Sekcja 56 Jak się przygotować do playdate?
Sekcja 57 Droga przez eksperymenty językowe.
Sekcja 58 Jak sprawić, żeby dziecko chętnie korzystało z materiałów w kilku językach?
Sekcja 59 Polecane bajki i filmy dla rozwoju języka (poszerzenie słownictwa) i wiedzy.
Sekcja 60 Jak możesz się nagrodzić za ten wysiłek językowy?
Sekcja 61 Jak przygotować mózg dziecka do odbioru języków obcych.
Sekcja 62 Wskazówki dla pracujących rodziców.
Sekcja 63 Polecane książki o dwujęzyczności.
Sekcja 64 Zasady, jakimi należy się kierować na playdates.
Sekcja 65 Uwierz w swoje dziecko.
Sekcja 66 Polecany sprzęt.
Sekcja 67 Playdates- sugestie i propozycje.
Sekcja 68 Ciekawostki z doświadczenia Agi.
Sekcja 69 Polecane gry planszowe.
Sekcja 70 Czy każde dziecko można wrzucić na “głęboką wodę” na playdate?
Sekcja 71 Niesamowite rezultaty przy minimalnym działaniu.
Sekcja 72 Czy można przebodźcować dziecko językami?
Sekcja 73 Jak przygotować przed playdate dziecko 2+
Sekcja 74 Czym nie warto się przejmować?
Sekcja 75 Dwujęzyczność zamierzona- badania naukowe cz. 1
Sekcja 76 Doświadczenie Agi z 6 językami.
Sekcja 77 Podstawowa różnica pomiędzy playdate, a zajęciami w przedszkolu.
Sekcja 78 Gdy Twoje dziecko nie chce odpowiadać w języku obcym.
Sekcja 79 Doświadczenie Agi- rezultaty językowe po 5,5 roku u starszej córki.
Sekcja 80 Jak wyciszyć dziecko po całym językowym dniu lub w jego trakcie?
Sekcja 81 Dwujęzyczność zamierzona- badania naukowe cz. 2
Sekcja 82 Doświadczenie Agi- rezultaty językowe u młodszej córki cz.1
Sekcja 83 Doświadczenie Agi- rezultaty językowe u młodszej córki cz.2
Sekcja 84 Elementy metody Shichidy rozwijające prawą półkulę.
Sekcja 85 Doświadczenie Martyny- rezultaty językowe z 2-latkiem.
Sekcja 86 Mózg jest przygotowany na języki od urodzenia.
Sekcja 87 Dwujęzyczność naturalna- badania naukowe cz. 1
Sekcja 88 Dwujęzyczność zamierzona w innych polskich i zagranicznych rodzinach.
Sekcja 89 Rozwój umiejętności komunikacyjnych. Co ma największą moc?
Sekcja 90 Dwujęzyczność naturalna- badania naukowe cz. 2
Sekcja 91 Utrzymanie języka, gdy dziecko wkracza w etap przedszkola, szkoły.
Sekcja 92 Czytające dziecko, a rozwój języka.
Sekcja 93 Twoje dziecko mówi płynnie w języku obcym - jak je dalej rozwijać?
Przewiń do góry