Spraw aby język obcy nigdy nie był dla Twojego dziecka obcy.
Moduł 1 | Dwujęzyczność zamierzona i wczesne otaczanie językiem. |
---|---|
Sekcja 1 | Czym jest dwujęzyczność zamierzona? |
Sekcja 2 | Jak zacząć już dziś? |
Sekcja 3 | Jak otaczać dziecko językiem obcym- o naszym podejściu. |
Sekcja 4 | Jak otaczać dziecko językiem- co warto z nim robić. |
Sekcja 5 | Propozycje minimum wprowadzania języka obcego w domu. |
Sekcja 6 | Technika rzeźbienia umysłu, czyli zanim zaczniesz. |
Sekcja 7 | Lewopółkulowa nauka języka. |
Sekcja 8 | Prawopółkulowe przyswajanie języka. |
Sekcja 9 | Metoda małych kroków. |
Sekcja 10 | Polecane książki dla dzieci. |
Sekcja 11 | Rodzic pierwszym nauczycielem języka. |
Sekcja 12 | Podejście prawopółkulowe jest lepsze na początek. |
Sekcja 13 | Stwórz dziecku obcojęzyczne środowisko. |
Sekcja 14 | Polecane kanały muzyczne i piosenki. |
Sekcja 15 | Jak zacząć, jeśli nie znasz zupełnie języka. |
Sekcja 16 | Jak zacząć, jeśli znasz język w stopniu podstawowym lub masz blokady w mówieniu. |
Sekcja 17 | Jak zacząć, jeśli uważasz, że mówisz niegramatycznie. |
Sekcja 18 | Jak zacząć, jeśli mówisz płynnie w danym języku. |
Sekcja 19 | O właściwym podejściu rodzica. |
Sekcja 20 | Jak mówić do dziecka? |
Sekcja 21 | Rozwiewam obawy o “nieidealność”. |
Sekcja 22 | Wspieranie rozwoju języka poprzez prezentacje słów. |
Sekcja 23 | Metody, które powinny Cię inspirować. |
Sekcja 24 | Dlaczego idealny wiek na rozpoczęcie to 0-6 lat? |
Sekcja 25 | Wspieranie języka poprzez tzw. flashcards oraz ilustracje. |
Sekcja 26 | Co możesz zrobić, żeby poprawić swój poziom języka? |
Sekcja 27 | Inspiracja dla rodzica, jeśli nie zna języka w ogóle. |
Sekcja 28 | Inspiracja dla rodzica, który sporo rozumie, ale niewiele mówi. |
Sekcja 29 | Inspiracja dla rodzica, który zna język dobrze, ale ma blokady. |
Sekcja 30 | Inspiracja dla rodzica, który zna język biegle cz.1 |
Sekcja 31 | Inspiracja dla rodzica, który zna język biegle cz.2 |
Sekcja 32 | Dlaczego warto zacząć we wczesnym dzieciństwie? |
Sekcja 33 | Tłumaczyć z języka na język czy nie? |
Sekcja 34 | Inspiracja dla rodzica, który zna język biegle cz. 3 |
Sekcja 35 | Polecane bajki i filmy dla rozwoju języka (podstawy) i rozrywki. |
Sekcja 36 | Za późno na otaczanie dziecka językiem. Czyżby? |
Sekcja 37 | OPOL w Polsce i za granicą- różne strategie. |
Sekcja 38 | Zanim Twoją motywacją staną się nasze rezultaty. |
Sekcja 39 | Polecane platformy, programy i aplikacje. |
Sekcja 40 | Czego unikać? |
Sekcja 41 | Co to są playdates? |
Sekcja 42 | Dla jakich rodziców nie jest wczesna edukacja językowa? |
Sekcja 43 | Wsparcie dla rodzica w kwestii nauki i rozwoju języka obcego. |
Sekcja 44 | Bajki jako wsparcie rozwoju językowego- podejście Agi. |
Sekcja 45 | Polecane książki o dwujęzyczności zamierzonej. |
Sekcja 46 | Jak utrzymać język polski za granicą? |
Sekcja 47 | 5-minutowa metoda sugestii Makoto Shichidy. |
Sekcja 48 | Nasze doświadczenie z playdates. |
Sekcja 49 | Wyrzuty sumienia z powodu polskiego. |
Sekcja 50 | Na czym się wzorować otaczając dziecko językiem obcym? |
Sekcja 51 | Wielojęzyczność- inspiracja dla szalonych rodziców. |
Sekcja 52 | Bajki jako wsparcie rozwoju językowego- podejście Martyny. |
Sekcja 53 | Playdatowe grupy dzieci - liczebność, jak znaleźć chętnych, jak szukać. |
Sekcja 54 | O sprawdzaniu dziecka i wyczekiwaniu rezultatów. |
Sekcja 55 | Otaczanie dziecka językiem we wczesnym dzieciństwie jest łatwe. |
Sekcja 56 | Jak się przygotować do playdate? |
Sekcja 57 | Droga przez eksperymenty językowe. |
Sekcja 58 | Jak sprawić, żeby dziecko chętnie korzystało z materiałów w kilku językach? |
Sekcja 59 | Polecane bajki i filmy dla rozwoju języka (poszerzenie słownictwa) i wiedzy. |
Sekcja 60 | Jak możesz się nagrodzić za ten wysiłek językowy? |
Sekcja 61 | Jak przygotować mózg dziecka do odbioru języków obcych. |
Sekcja 62 | Wskazówki dla pracujących rodziców. |
Sekcja 63 | Polecane książki o dwujęzyczności. |
Sekcja 64 | Zasady, jakimi należy się kierować na playdates. |
Sekcja 65 | Uwierz w swoje dziecko. |
Sekcja 66 | Polecany sprzęt. |
Sekcja 67 | Playdates- sugestie i propozycje. |
Sekcja 68 | Ciekawostki z doświadczenia Agi. |
Sekcja 69 | Polecane gry planszowe. |
Sekcja 70 | Czy każde dziecko można wrzucić na “głęboką wodę” na playdate? |
Sekcja 71 | Niesamowite rezultaty przy minimalnym działaniu. |
Sekcja 72 | Czy można przebodźcować dziecko językami? |
Sekcja 73 | Jak przygotować przed playdate dziecko 2+ |
Sekcja 74 | Czym nie warto się przejmować? |
Sekcja 75 | Dwujęzyczność zamierzona- badania naukowe cz. 1 |
Sekcja 76 | Doświadczenie Agi z 6 językami. |
Sekcja 77 | Podstawowa różnica pomiędzy playdate, a zajęciami w przedszkolu. |
Sekcja 78 | Gdy Twoje dziecko nie chce odpowiadać w języku obcym. |
Sekcja 79 | Doświadczenie Agi- rezultaty językowe po 5,5 roku u starszej córki. |
Sekcja 80 | Jak wyciszyć dziecko po całym językowym dniu lub w jego trakcie? |
Sekcja 81 | Dwujęzyczność zamierzona- badania naukowe cz. 2 |
Sekcja 82 | Doświadczenie Agi- rezultaty językowe u młodszej córki cz.1 |
Sekcja 83 | Doświadczenie Agi- rezultaty językowe u młodszej córki cz.2 |
Sekcja 84 | Elementy metody Shichidy rozwijające prawą półkulę. |
Sekcja 85 | Doświadczenie Martyny- rezultaty językowe z 2-latkiem. |
Sekcja 86 | Mózg jest przygotowany na języki od urodzenia. |
Sekcja 87 | Dwujęzyczność naturalna- badania naukowe cz. 1 |
Sekcja 88 | Dwujęzyczność zamierzona w innych polskich i zagranicznych rodzinach. |
Sekcja 89 | Rozwój umiejętności komunikacyjnych. Co ma największą moc? |
Sekcja 90 | Dwujęzyczność naturalna- badania naukowe cz. 2 |
Sekcja 91 | Utrzymanie języka, gdy dziecko wkracza w etap przedszkola, szkoły. |
Sekcja 92 | Czytające dziecko, a rozwój języka. |
Sekcja 93 | Twoje dziecko mówi płynnie w języku obcym - jak je dalej rozwijać? |