Kurs o czytaniu globalnym od A do Z - mnóstwo praktyki: 2 mamy, 3 dzieci.
Teoria zweryfikowana przez praktykę i doświadczenie dwóch domanowych mam. Wiedza nie tylko z książek, ale też z kursów oraz z wymiany doświadczeń z innymi rodzicami. Mnóstwo praktycznych wskazówek. Rady co odpuścić, a na czym się skupić a przede wszystkim jak wrzucić na luz i odnieść sukces.
Moduł 1 | Alternatywne metody | |
---|---|---|
Sekcja 1 | Alternatywne metody prezentacji kart | |
Sekcja 2 | Zabawy z kartami | |
Sekcja 3 | Czy bez kart też się da? | |
Sekcja 4 | Czy bez kart się da? Pomysły na działanie bez kart | |
Sekcja 5 | Inspiracje z metody Shichidy | |
Sekcja 6 | Czytanie globalne w więcej niż jednym języku | |
Moduł 2 | Dodatkowe wsparcie | |
Sekcja 1 | Pracujący rodzic- Jasne, że się da! | |
Sekcja 2 | Pracujący rodzic- Ustal priorytety | |
Sekcja 3 | Pracujący rodzic- W praktyce | |
Sekcja 4 | Polecane wsparcie online cz.1 | |
Sekcja 5 | Polecane wsparcie online cz.2 | |
Sekcja 6 | Polecane wsparcie online cz.3 | |
Sekcja 7 | Wsparcie online- podejście Agi | |
Moduł 3 | Rozwiewamy wątpliwości | |
Sekcja 1 | Jak dziecko dochodzi do samodzielnego czytania? | |
Sekcja 2 | Pierwsze oznaki, że Twoje dziecko już czyta | |
Sekcja 3 | Ile czasu potrzeba, aby dziecko nauczyło się czytać | |
Sekcja 4 | Dlaczego uczenie dziecka liter i sylab nie jest przyjazne i naturalne dla mózgu? | |
Sekcja 5 | Co robić, gdy dziecko pyta o literki? | |
Sekcja 6 | Program czytania przyjazny dla mózgu- kilka wskazówek | |
Moduł 4 | Praktyka- droga do sukcesu z Mają | |
Sekcja 1 | Harmonogramowe początki | |
Sekcja 2 | Czy język ma znaczenie? | |
Sekcja 3 | O dyskretnym sprawdzaniu | |
Sekcja 4 | Dłuższe przerwy w realizacji programu | |
Sekcja 5 | Od czytania prostych znanych książek do czytania znanych książek z dużą ilością tekstu | |
Sekcja 6 | 3-miesięczny intensywny program czytania | |
Sekcja 7 | Chwalić i cieszyć się, czy nie? | |
Sekcja 8 | 3,5-latka oficjalnie czyta pierwszą książkę | |
Sekcja 9 | 2,5-latka zaczyna czytać? | |
Sekcja 10 | Więcej języków w czytaniu | |
Sekcja 11 | Ścieżka wolności | |
Sekcja 12 | Samodzielne czytanie | |
Moduł 5 | Praktyka- doświadczenie z maluchami i relacje innych mam | |
Sekcja 1 | Pierwszy rok z Anitką | |
Sekcja 2 | Ważny krok milowy Anitki | |
Sekcja 3 | 15 miesięcy Anitki i czytanie po angielsku | |
Sekcja 4 | Historia Ignasia od początku do 1,5 roku | |
Sekcja 5 | Historia Ignasia- stopniowa zmiana podejścia jego mamy | |
Sekcja 6 | Intensywność ma znaczenie (relacja innej mamy) | |
Sekcja 7 | Małe i duże sukcesy | |
Sekcja 8 | Historia Ignasia- pierwsze oznaki czytania | |
Moduł 6 | Samodzielne czytanie | |
Sekcja 1 | Jak uświadomić dziecko, że czyta cz.1 | |
Sekcja 2 | Jak uświadomić dziecko, że czyta cz.2 | |
Sekcja 3 | Jak uświadomić dziecko, że czyta cz.3 | |
Sekcja 4 | Jak uświadomić dziecko, że czyta cz. 4 | |
Sekcja 5 | Jak uświadomić dziecko, że czyta cz.5 | |
Sekcja 6 | Jak uświadomić dziecko, że czyta cz.6 | |
Sekcja 7 | Jak uświadomić dziecko, że czyta cz.7 |