Kurs o czytaniu globalnym od A do Z - mnóstwo praktyki: 2 mamy, 3 dzieci.
Teoria zweryfikowana przez praktykę i doświadczenie dwóch domanowych mam. Wiedza nie tylko z książek, ale też z kursów oraz z wymiany doświadczeń z innymi rodzicami. Mnóstwo praktycznych wskazówek. Rady co odpuścić, a na czym się skupić a przede wszystkim jak wrzucić na luz i odnieść sukces.
Moduł 1 | Alternatywne metody |
---|---|
Sekcja 1 | Alternatywne metody prezentacji kart |
Sekcja 2 | Zabawy z kartami |
Sekcja 3 | Czy bez kart też się da? |
Sekcja 4 | Czy bez kart się da? Pomysły na działanie bez kart |
Sekcja 5 | Inspiracje z metody Shichidy |
Sekcja 6 | Czytanie globalne w więcej niż jednym języku |
Moduł 2 | Dodatkowe wsparcie |
Sekcja 1 | Pracujący rodzic- Jasne, że się da! |
Sekcja 2 | Pracujący rodzic- Ustal priorytety |
Sekcja 3 | Pracujący rodzic- W praktyce |
Sekcja 4 | Polecane wsparcie online cz.1 |
Sekcja 5 | Polecane wsparcie online cz.2 |
Sekcja 6 | Polecane wsparcie online cz.3 |
Sekcja 7 | Wsparcie online- podejście Agi |
Moduł 3 | Rozwiewamy wątpliwości |
Sekcja 1 | Jak dziecko dochodzi do samodzielnego czytania? |
Sekcja 2 | Pierwsze oznaki, że Twoje dziecko już czyta |
Sekcja 3 | Ile czasu potrzeba, aby dziecko nauczyło się czytać |
Sekcja 4 | Dlaczego uczenie dziecka liter i sylab nie jest przyjazne i naturalne dla mózgu? |
Sekcja 5 | Co robić, gdy dziecko pyta o literki? |
Sekcja 6 | Program czytania przyjazny dla mózgu- kilka wskazówek |
Moduł 4 | Praktyka- droga do sukcesu z Mają |
Sekcja 1 | Harmonogramowe początki |
Sekcja 2 | Czy język ma znaczenie? |
Sekcja 3 | O dyskretnym sprawdzaniu |
Sekcja 4 | Dłuższe przerwy w realizacji programu |
Sekcja 5 | Od czytania prostych znanych książek do czytania znanych książek z dużą ilością tekstu |
Sekcja 6 | 3-miesięczny intensywny program czytania |
Sekcja 7 | Chwalić i cieszyć się, czy nie? |
Sekcja 8 | 3,5-latka oficjalnie czyta pierwszą książkę |
Sekcja 9 | 2,5-latka zaczyna czytać? |
Sekcja 10 | Więcej języków w czytaniu |
Sekcja 11 | Ścieżka wolności |
Sekcja 12 | Samodzielne czytanie |
Moduł 5 | Praktyka- doświadczenie z maluchami i relacje innych mam |
Sekcja 1 | Pierwszy rok z Anitką |
Sekcja 2 | Ważny krok milowy Anitki |
Sekcja 3 | 15 miesięcy Anitki i czytanie po angielsku |
Sekcja 4 | Historia Ignasia od początku do 1,5 roku |
Sekcja 5 | Historia Ignasia- stopniowa zmiana podejścia jego mamy |
Sekcja 6 | Intensywność ma znaczenie (relacja innej mamy) |
Sekcja 7 | Małe i duże sukcesy |
Sekcja 8 | Historia Ignasia- pierwsze oznaki czytania |