KURS Matematyka intuicyjna | - |
Sekcja 1 |
1. O autorkach kursu. |
|
Sekcja 2 |
2. Górna granica wieku na matematyczny start. |
|
Sekcja 3 |
3. Czym jest matematyka intuicyjna? |
|
Sekcja 4 |
4. Dlaczego warto stymulować naturalny zmysł matematyczny? |
|
Sekcja 5 |
5. Cel, rezultaty, obalamy mity! |
|
Sekcja 6 |
6. Przegląd różnych metod. |
|
Sekcja 7 |
7. Metoda Domana- stymulacja wzroku. |
|
Sekcja 8 |
8. Metoda Domana- Właściwy program matematyczny (ilości). |
|
Sekcja 9 |
9. Metoda Domana- Właściwy program matematyczny (ilości i działania). |
|
Sekcja 10 |
10. Metoda Domana- Właściwy program matematyczny (ciągi, równania). |
|
Sekcja 11 |
11. Metoda Domana- Właściwy program matematyczny (równania z niewiadomą). |
|
Sekcja 12 |
12. Metoda Domana- Właściwy program matematyczny (cyfry). |
|
Sekcja 13 |
13. Metoda Shichidy - porównanie z metodą Domana. |
|
Sekcja 14 |
14. Metoda Shichidy– 2 programy matematyczne- założenia, różnice. |
|
Sekcja 15 |
15. Następcy Glenna Domana- modyfikacje programu. |
|
Sekcja 16 |
16. Metoda Cudowne dziecko cz.1- modyfikacja programu Glenna Domana oraz Makoto Shichidy. |
|
Sekcja 17 |
17. Metoda Cudowne dziecko cz.2- modyfikacja programu Glenna Domana oraz Makoto Shichidy. |
|
BONUSY | - |
Sekcja 1 |
Matematyczny start z dziećmi starszymi niż 3 lata. |
|
Sekcja 2 |
Inspiracje na okresowe działanie z ruchliwymi maluszkami. |
|