Czytanie Globalne | - |
Sekcja 1 |
Jakie jest Twoje „dlaczego?” |
Sekcja 2 |
Jak uwierzyłam w swoje dziecko |
Sekcja 3 |
Czym jest czytanie globalne metodą Domana |
Sekcja 4 |
Główny cel metody czytania globalnego |
Sekcja 5 |
Pierwsze kroki, czyli co zrobić żeby zacząć działać już dziś |
Sekcja 6 |
Stymulacja wzroku czytaniem |
Sekcja 7 |
Przygotowanie kart dla dziecka 3-12 miesięcy |
Sekcja 8 |
Jak przygotować karty dla starszaka? |
Sekcja 9 |
Na wszelki wypadek sprawdź! |
Sekcja 10 |
Aspekty techniczne- wielkość i kolor czcionki. |
Sekcja 11 |
Aspekty techniczne- powtórki. |
Sekcja 12 |
Jak szybko prezentować karty? |
Sekcja 13 |
Jak prezentować karty? |
Sekcja 14 |
Kiedy prezentować karty? |
Sekcja 15 |
Jakie słowa dla dziecka do roku? |
Sekcja 16 |
Jakie słowa dla starszych dzieci? |
Sekcja 17 |
Wrzuć na luz, czyli prezentacje bez spiny. |
Sekcja 18 |
Przez jaki czas dziecko powinno skupiać się na kartach? |
Sekcja 19 |
Ile kart należy pokazać? |
Sekcja 20 |
Wyrażenia i zdania. |
Sekcja 21 |
Dla jakich rodziców jest ta metoda? |
Sekcja 22 |
Alternatywne metody prezentacji kart. |
Sekcja 23 |
Zabawy z kartami. |
Sekcja 24 |
Dlaczego rodzice powinni mieć tą wiedzę? |
Sekcja 25 |
Plan działania- obalenie mitu. |
Sekcja 26 |
Ścieżka wolności! |
Sekcja 27 |
Szczegółowy plan działania. |
Sekcja 28 |
Sprawdzanie dziecka. |
Sekcja 29 |
Organizacja czasu domanowej mamy. |
Sekcja 30 |
Pracujący rodzic- Jasne, że się da! |
Sekcja 31 |
Pracujący rodzic- Ustal priorytety. |
Sekcja 32 |
Uczenie liter i sylab nie jest naturalne dla mózgu. |
Sekcja 33 |
Jak stworzyć domanową książeczkę? |
Sekcja 34 |
Pierwsze książki- zalecenia Domana. |
Sekcja 35 |
Książki do czytania globalnego dostępne na rynku. |
Sekcja 36 |
Czytanie globalne działa też na język polski. |
Sekcja 37 |
Pracujący rodzic- W praktyce. |
Sekcja 38 |
Czym nie warto się przejmować |
Sekcja 39 |
Czytanie globalne w więcej niż jednym języku. |
Sekcja 40 |
Wsparcie online- podejście Agi. |
Sekcja 41 |
Polecane wsparcie online cz.1 |
Sekcja 42 |
Polecane wsparcie online cz.2 |
Sekcja 43 |
Książki na ostatnią prostą. |
Sekcja 44 |
Polecane wsparcie online cz.3 |
Sekcja 45 |
Inspiracje z metody Shichidy |
Sekcja 46 |
Dla jakich dzieci jest czytanie globalne? |
Sekcja 47 |
Dzieci „niepokazywacze” |
Sekcja 48 |
Uwierz w swoją intuicję |
Sekcja 49 |
Harmonogramowe początki. |
Sekcja 50 |
Ścieżka wolności. |
Sekcja 51 |
Więcej języków w czytaniu. |
Sekcja 52 |
2,5-latka zaczyna czytać? |
Sekcja 53 |
3,5-latka oficjalnie czyta pierwszą książkę. |
Sekcja 54 |
Chwalić i cieszyć się, czy nie? |
Sekcja 55 |
3-miesięczny intensywny program czytania. |
Sekcja 56 |
Czytanie znanych książek. |
Sekcja 57 |
Dłuższe przerwy w realizacji programu. |
Sekcja 58 |
O dyskretnym sprawdzaniu. |
Sekcja 59 |
Czy język ma znaczenie? |
Sekcja 60 |
Samodzielne czytanie. |
Sekcja 61 |
Pierwszy rok z Anitką. |
Sekcja 62 |
Ważny krok milowy Anitki. |
Sekcja 63 |
Jak dziecko dochodzi do samodzielnego czytania? |
Sekcja 64 |
Historia Ignasia od początku do 1,5 roku. |
Sekcja 65 |
Stopniowa zmiana podejścia Martyny. |
Sekcja 66 |
Pierwsze oznaki, że Twoje dziecko już czyta. |
Sekcja 67 |
Historia Ignasia- pierwsze oznaki czytania. |
Sekcja 68 |
Czy bez kart też się da? |
Sekcja 69 |
Pomysły na działanie bez kart. |
Sekcja 70 |
Intensywność ma znaczenie (relacja innej mamy). |
Sekcja 71 |
Małe i duże sukcesy. |
Sekcja 72 |
Ile czasu potrzeba, aby dziecko nauczyło się czytać. |
Sekcja 73 |
15 miesięcy Anitki i czytanie po angielsku |
Sekcja 74 |
Program czytania przyjazny dla mózgu dziecka. |
Sekcja 75 |
Co robić, gdy dziecko pyta o literki? |