Dwujęzyczność zamierzona i wczesne otaczanie językiem. | - |
Sekcja 1 |
Czym jest dwujęzyczność zamierzona? |
Sekcja 2 |
Jak zacząć już dziś? |
Sekcja 3 |
Jak otaczać dziecko językiem obcym- o naszym podejściu. |
Sekcja 4 |
Jak otaczać dziecko językiem- co warto z nim robić. |
Sekcja 5 |
Propozycje minimum wprowadzania języka obcego w domu. |
Sekcja 6 |
Technika rzeźbienia umysłu, czyli zanim zaczniesz. |
Sekcja 7 |
Lewopółkulowa nauka języka. |
Sekcja 8 |
Prawopółkulowe przyswajanie języka. |
Sekcja 9 |
Metoda małych kroków. |
Sekcja 10 |
Polecane książki dla dzieci. |
Sekcja 11 |
Rodzic pierwszym nauczycielem języka. |
Sekcja 12 |
Podejście prawopółkulowe jest lepsze na początek. |
Sekcja 13 |
Stwórz dziecku obcojęzyczne środowisko. |
Sekcja 14 |
Polecane kanały muzyczne i piosenki. |
Sekcja 15 |
Jak zacząć, jeśli nie znasz zupełnie języka. |
Sekcja 16 |
Jak zacząć, jeśli znasz język w stopniu podstawowym lub masz blokady w mówieniu. |
Sekcja 17 |
Jak zacząć, jeśli uważasz, że mówisz niegramatycznie. |
Sekcja 18 |
Jak zacząć, jeśli mówisz płynnie w danym języku. |
Sekcja 19 |
O właściwym podejściu rodzica. |
Sekcja 20 |
Jak mówić do dziecka? |
Sekcja 21 |
Rozwiewam obawy o “nieidealność”. |
Sekcja 22 |
Wspieranie rozwoju języka poprzez prezentacje słów. |
Sekcja 23 |
Metody, które powinny Cię inspirować. |
Sekcja 24 |
Dlaczego idealny wiek na rozpoczęcie to 0-6 lat? |
Sekcja 25 |
Wspieranie języka poprzez tzw. flashcards oraz ilustracje. |
Sekcja 26 |
Co możesz zrobić, żeby poprawić swój poziom języka? |
Sekcja 27 |
Inspiracja dla rodzica, jeśli nie zna języka w ogóle. |
Sekcja 28 |
Inspiracja dla rodzica, który sporo rozumie, ale niewiele mówi. |
Sekcja 29 |
Inspiracja dla rodzica, który zna język dobrze, ale ma blokady. |
Sekcja 30 |
Inspiracja dla rodzica, który zna język biegle cz.1 |
Sekcja 31 |
Inspiracja dla rodzica, który zna język biegle cz.2 |
Sekcja 32 |
Dlaczego warto zacząć we wczesnym dzieciństwie? |
Sekcja 33 |
Tłumaczyć z języka na język czy nie? |
Sekcja 34 |
Inspiracja dla rodzica, który zna język biegle cz. 3 |
Sekcja 35 |
Polecane bajki i filmy dla rozwoju języka (podstawy) i rozrywki. |
Sekcja 36 |
Za późno na otaczanie dziecka językiem. Czyżby? |
Sekcja 37 |
OPOL w Polsce i za granicą- różne strategie. |
Sekcja 38 |
Zanim Twoją motywacją staną się nasze rezultaty. |
Sekcja 39 |
Polecane platformy, programy i aplikacje. |
Sekcja 40 |
Czego unikać? |
Sekcja 41 |
Co to są playdates? |
Sekcja 42 |
Dla jakich rodziców nie jest wczesna edukacja językowa? |
Sekcja 43 |
Wsparcie dla rodzica w kwestii nauki i rozwoju języka obcego. |
Sekcja 44 |
Bajki jako wsparcie rozwoju językowego- podejście Agi. |
Sekcja 45 |
Polecane książki o dwujęzyczności zamierzonej. |
Sekcja 46 |
Jak utrzymać język polski za granicą? |
Sekcja 47 |
5-minutowa metoda sugestii Makoto Shichidy. |
Sekcja 48 |
Nasze doświadczenie z playdates. |
Sekcja 49 |
Wyrzuty sumienia z powodu polskiego. |
Sekcja 50 |
Na czym się wzorować otaczając dziecko językiem obcym? |
Sekcja 51 |
Wielojęzyczność- inspiracja dla szalonych rodziców. |
Sekcja 52 |
Bajki jako wsparcie rozwoju językowego- podejście Martyny. |
Sekcja 53 |
Playdatowe grupy dzieci - liczebność, jak znaleźć chętnych, jak szukać. |
Sekcja 54 |
O sprawdzaniu dziecka i wyczekiwaniu rezultatów. |
Sekcja 55 |
Otaczanie dziecka językiem we wczesnym dzieciństwie jest łatwe. |
Sekcja 56 |
Jak się przygotować do playdate? |
Sekcja 57 |
Droga przez eksperymenty językowe. |
Sekcja 58 |
Jak sprawić, żeby dziecko chętnie korzystało z materiałów w kilku językach? |
Sekcja 59 |
Polecane bajki i filmy dla rozwoju języka (poszerzenie słownictwa) i wiedzy. |
Sekcja 60 |
Jak możesz się nagrodzić za ten wysiłek językowy? |
Sekcja 61 |
Jak przygotować mózg dziecka do odbioru języków obcych. |
Sekcja 62 |
Wskazówki dla pracujących rodziców. |
Sekcja 63 |
Polecane książki o dwujęzyczności. |
Sekcja 64 |
Zasady, jakimi należy się kierować na playdates. |
Sekcja 65 |
Uwierz w swoje dziecko. |
Sekcja 66 |
Polecany sprzęt. |
Sekcja 67 |
Playdates- sugestie i propozycje. |
Sekcja 68 |
Ciekawostki z doświadczenia Agi. |
Sekcja 69 |
Polecane gry planszowe. |
Sekcja 70 |
Czy każde dziecko można wrzucić na “głęboką wodę” na playdate? |
Sekcja 71 |
Niesamowite rezultaty przy minimalnym działaniu. |
Sekcja 72 |
Czy można przebodźcować dziecko językami? |
Sekcja 73 |
Jak przygotować przed playdate dziecko 2+ |
Sekcja 74 |
Czym nie warto się przejmować? |
Sekcja 75 |
Dwujęzyczność zamierzona- badania naukowe cz. 1 |
Sekcja 76 |
Doświadczenie Agi z 6 językami. |
Sekcja 77 |
Podstawowa różnica pomiędzy playdate, a zajęciami w przedszkolu. |
Sekcja 78 |
Gdy Twoje dziecko nie chce odpowiadać w języku obcym. |
Sekcja 79 |
Doświadczenie Agi- rezultaty językowe po 5,5 roku u starszej córki. |
Sekcja 80 |
Jak wyciszyć dziecko po całym językowym dniu lub w jego trakcie? |
Sekcja 81 |
Dwujęzyczność zamierzona- badania naukowe cz. 2 |
Sekcja 82 |
Doświadczenie Agi- rezultaty językowe u młodszej córki cz.1 |
Sekcja 83 |
Doświadczenie Agi- rezultaty językowe u młodszej córki cz.2 |
Sekcja 84 |
Elementy metody Shichidy rozwijające prawą półkulę. |
Sekcja 85 |
Doświadczenie Martyny- rezultaty językowe z 2-latkiem. |
Sekcja 86 |
Mózg jest przygotowany na języki od urodzenia. |
Sekcja 87 |
Dwujęzyczność naturalna- badania naukowe cz. 1 |
Sekcja 88 |
Dwujęzyczność zamierzona w innych polskich i zagranicznych rodzinach. |
Sekcja 89 |
Rozwój umiejętności komunikacyjnych. Co ma największą moc? |
Sekcja 90 |
Dwujęzyczność naturalna- badania naukowe cz. 2 |
Sekcja 91 |
Utrzymanie języka, gdy dziecko wkracza w etap przedszkola, szkoły. |
Sekcja 92 |
Czytające dziecko, a rozwój języka. |
Sekcja 93 |
Twoje dziecko mówi płynnie w języku obcym - jak je dalej rozwijać? |