WEBINARY | - |
Sekcja 1 |
„Jak zacząć mówić do dziecka w języku obcym” |
|
Sekcja 2 |
„Wczesna nauka czytania i języków- co nie ma znaczenia?” |
|
Sekcja 3 |
„Jak zachęcić dziecko do komunikacji w języku obcym” |
|
Sekcja 4 |
„Gdy Twoje dziecko wkracza w wiek szkolny” |
|
Sekcja 5 |
"Nie każde dziecko nauczy się czytać ze zrozumieniem" |
|
Sekcja 6 |
„Trening prawopółkulowy dla dzieci” |
|
Sekcja 7 |
„Zafiksuj dziecko na angielski lub inny język obcy” |
|
Sekcja 8 |
"Witamina N" |
|
Sekcja 9 |
"Mózg dziecka, cz.1" |
|
Sekcja 10 |
"Jak bawić się z dzieckiem po angielsku (lub w innym języku)? Ponad 40 propozycji zabaw." |
|
Sekcja 11 |
"Dla zagubionych owieczek, czyli jak wrócić do działania po przerwie?" |
|
Sekcja 12 |
"Dzieci i ekrany" |
|
Sekcja 13 |
"Wychowanie chłopca" |
|
Sekcja 14 |
“Bity inteligencji, czyli dodatkowa stymulacja mózgu dziecka” |
|
Sekcja 15 |
"Naucz się uczyć" |
|
KURS Matematyka intuicyjna dzieci | - |
Sekcja 1 |
1. O autorkach kursu. |
|
Sekcja 2 |
2. Górna granica wieku na matematyczny start. |
|
Sekcja 3 |
3. Czym jest matematyka intuicyjna? |
|
Sekcja 4 |
4. Dlaczego warto stymulować naturalny zmysł matematyczny? |
|
Sekcja 5 |
5. Cel, rezultaty, obalamy mity! |
|
Sekcja 6 |
6. Przegląd różnych metod. |
|
Sekcja 7 |
7. Metoda Domana- stymulacja wzroku. |
|
Sekcja 8 |
8. Metoda Domana- Właściwy program matematyczny (ilości). |
|
Sekcja 9 |
9. Metoda Domana- Właściwy program matematyczny (ilości i działania). |
|
Sekcja 10 |
10. Metoda Domana- Właściwy program matematyczny (ciągi, równania). |
|
Sekcja 11 |
11. Metoda Domana- Właściwy program matematyczny (równania z niewiadomą). |
|
Sekcja 12 |
12. Metoda Domana- Właściwy program matematyczny (cyfry). |
|
Sekcja 13 |
13. Metoda Shichidy - porównanie z metodą Domana. |
|
Sekcja 14 |
14. Metoda Shichidy– 2 programy matematyczne- założenia, różnice. |
|
Sekcja 15 |
15. Następcy Glenna Domana- modyfikacje programu. |
|
Sekcja 16 |
16. Metoda Cudowne dziecko cz.1- modyfikacja programu Glenna Domana oraz Makoto Shichidy. |
|
Sekcja 17 |
17. Metoda Cudowne dziecko cz.2- modyfikacja programu Glenna Domana oraz Makoto Shichidy. |
|
Sekcja 18 |
BONUS 1 Matematyczny start z dziećmi starszymi niż 3 lata |
|
Sekcja 19 |
BONUS 2 Inspiracje na okresowe działanie z ruchliwymi maluchami. |
|
KURS Pieluchy wielorazowe | - |
Sekcja 1 |
1. Witaj! |
|
Sekcja 2 |
2. Czym są pieluchy wielorazowe? |
|
Sekcja 3 |
3. Zalety stosowania pieluch wielorazowych, cz.1 |
|
Sekcja 4 |
4. Zalety stosowania pieluch wielorazowych, cz.2 |
|
Sekcja 5 |
5. Minusy stosowania pieluch wielorazowych. |
|
Sekcja 6 |
6. Różne systemy- co wybrać? |
|
Sekcja 7 |
7. Wkłady chłonne |
|
Sekcja 8 |
8. Warstwa nieprzemakalna- otulacz, kieszonka |
|
Sekcja 9 |
9. Warstwa nieprzemakalna- SIO, AIO, gatki/longi |
|
Sekcja 10 |
10. Ile pieluch potrzebuję w zależności od systemu? |
|
Sekcja 11 |
11. Dodatki i gadżety. |
|
Sekcja 12 |
12. Wielopielo w praktyce. Jak założyć pieluchę na pupę? |
|
Sekcja 13 |
13. Jak pielęgnować pieluchy wielorazowe? |
|
Sekcja 14 |
14. Lanolinowanie pieluch wełnianych. |
|
Sekcja 15 |
BONUS "Odpieluchowanie- co się najbardziej liczy?" |
|
KURS Jak wspierać rozwój kreatywności i wyobraźni u dzieci? | - |
Sekcja 1 |
1. O autorkach |
|
Sekcja 2 |
2. Czym jest kreatywność? |
|
Sekcja 3 |
3. O wyobraźni |
|
Sekcja 4 |
4. Kluczowe kompetencje przeszłego i przyszłego pokolenia |
|
Sekcja 5 |
5. System szkolny vs rozwój wyobraźni i kreatywności |
|
Sekcja 6 |
6. Jakich kompetencji będzie potrzebować Twoje dziecko? |
|
Sekcja 7 |
7. Czego nie robić? |
|
Sekcja 8 |
8. Kiedy zacząć? |
|
Sekcja 9 |
9. Czemu dom to idealne miejsce? |
|
Sekcja 10 |
10. Zabawki vs rzeczy do zabawy |
|
Sekcja 11 |
11. Odblokuj się |
|
Sekcja 12 |
12. Jak wdrożyć czas kreatywny w codzienność? |
|
Sekcja 13 |
13. Lego |
|
Sekcja 14 |
14. Muzykowanie |
|
Sekcja 15 |
15. Kreatywne eksperymentowanie |
|
Sekcja 16 |
16. Kolorowanki a kreatywność |
|
Sekcja 17 |
17. Sztuka jest wszędzie |
|
Sekcja 18 |
18. Rozgrzewki kreatywne |
|
Sekcja 19 |
19. Ćwiczenia rozwijające myślenie |
|
Sekcja 20 |
20. Trening kreatywności |
|
Sekcja 21 |
21. Według Makoto Shichidy |
|
Sekcja 22 |
22. Stwórz dziecku warunki do rozwoju |
|
Sekcja 23 |
23. Co daje takie wychowanie? |
|
Cześć. Bardzo fajny webinar, uświadomił mi że moja córka 10 miesięczna tak często chorowała ponieważ z jednych powodów było praktycznie brak wyjścia na zewnątrz. Zmieniam to, tym bardziej że po tych wszystkich antybiotykach musi budować odporność❤️ jeżeli chodzi o webinary, to często mówicie o rodzicielstwie bliskości, teraz jest taki ogrom informacji na temat wychowania dzieci ze nie wiadomo jak się do tego odnieść i widzę że jednak wszędzie są stosowane kary i nagrody. Jak się Wy do tego odnosicie?
Tak, dzieci powinny przebywać na polu jak najczęściej. A’propos wspomagania odporności dzieci polecamy profil @olga_grech_terapie na Instagramie 🙂 Multum wiedzy, też odnośnie żywienia.
Dla nas rodzicielstwo bliskości jest oczywiste, ale już niejednokrotnie przekonałyśmy się, że nie dla wszystkich. Pomyślimy o jakimś szkoleniu w temacie. Nagrody i kary są niestety nieodłaczną częścią choćby systemu szkolnego, czemu my jesteśmy przeciwne. U nas wychowanie bez nagród i kar. Zamiast kary, często zupełnie nieadekwatnej do przewinienia, u nas konsekwencja czyli np. dziecko coś celowo rozleje, dostaje ściereczkę i ma pościerać. Nagród „coś za coś” czy szantażowania u nas brak. Nasze dzieci od czasu do czasu coś dostają – wiadomo, ale nie na zasadzie nagrody, tylko ot tak pojawia się niespodzianka zupełnie niezwiązana z czymś co dziecko zrobiło, czy nie zrobiło…po prostu z miłości do dziecka 😃