Wczesna edukacja | - |
Sekcja 1 |
Prawa vs lewa półkula mózgu w kontekście edukacji. |
|
Sekcja 2 |
Dlaczego należy postawić na edukację prawopółkulową? |
|
Sekcja 3 |
Metoda Domana, Shichidy i Heguru - dlaczego je polecamy? |
|
Sekcja 4 |
O co chodzi z górną granicą wiekową 6 lat? |
|
Sekcja 5 |
Rodzic najważniejszym nauczycielem dziecka. |
|
Sekcja 6 |
Co jest najważniejsze dla rozwoju dziecka? cz.1 |
|
Sekcja 7 |
Co jest najważniejsze dla rozwoju dziecka? cz.2 |
|
Sekcja 8 |
Wrodzone predyspozycje - wykorzystaj je zanim będzie za późno. |
|
Sekcja 9 |
Wrodzone predyspozycje- pakiet niesamowitych zdolności. |
|
Sekcja 10 |
Potrzeba rozwojowa dziecka, której nie zaspokaja większość rodziców. |
|
Sekcja 11 |
Nie musisz być ekspertem. Możesz uczyć się razem z dzieckiem. |
|
Sekcja 12 |
Zaufaj swojemu dziecku! |
|
Sekcja 13 |
Wychowaj szczęśliwe dziecko- czas, uwaga i swoboda. |
|
Sekcja 14 |
Wychowaj szczęśliwe dziecko- miłość i szacunek. |
|
Sekcja 15 |
Poziomy świadomości u dzieci 0-6 lat. |
|
Sekcja 16 |
Poziomy świadomości u dzieci 6/7-12 lat |
|
Sekcja 17 |
Uwolnij się od presji! |
|
Sekcja 18 |
Jeszcze więcej inspiracji do wspierania rozwoju dziecka. |
|
Sekcja 19 |
Co wpływa na rozwój dziecka? Geny najmniej ważne. |
|
Sekcja 20 |
Kilka możliwych scenariuszy, jeśli się nie zaangażujesz. |
|
Sekcja 21 |
Obalamy 5 błędnych przekonań. |
|
Sekcja 22 |
Edukacja naturalna dziecka. |
|
Sekcja 23 |
Przez żołądek do mózgu. Dieta ma wpływ na rozwój Twojego dziecka. |
|
Sekcja 24 |
Pomóż dziecku wyciszyć się i naprawdę odpocząć. |
|
Sekcja 25 |
Nasza przygoda z wczesną edukacją. Doświadczenie i efekty. AGA cz. 1 |
|
Sekcja 26 |
Nasza przygoda z wczesną edukacją. Doświadczenie I efekty. AGA cz. 2 |
|
Sekcja 27 |
Nasza przygoda z wczesną edukacją. Doświadczenie i efekty. MARTYNA cz.1 |
|
Sekcja 28 |
Nasza przygoda z wczesną edukacją. Doświadczenie i efekty. MARTYNA cz.2 |
|
Sekcja 29 |
BONUS "Tego absolutnie nie rób! Najczęściej popełniane błędy wczesnej edukacji." |
|
Wow, jestem pod mega wrazeniem tresci tego odcinka!
Jak to będzie z eksperymentami? Tylko pokazywać? Nie tłumaczyc?
Z eksperymentami tak samo jak ze wszystkim. Pokazywać przede wszystkim. Tak malutkim dzieciom nie musimy robić wykładu z praw fizyki. Tutaj można uczyć je przede wszystkim zadawania pytań, bo to bardzo ważna umiejętność na początek, podsuwając różne: A jak myślisz dlaczego to spada? itp. i w ramach odpowiedzi można co nieco powiedzieć, ale nie zapędzać się w robienie wykładu. A jeśli dziecko nas samo pyta to oczywiście wyjaśniamy do wyczerpania ciekawości w temacie 🙂