Alternatywne metody | - |
Sekcja 1 |
Alternatywne metody prezentacji kart |
|
Sekcja 2 |
Zabawy z kartami |
|
Sekcja 3 |
Czy bez kart też się da? |
|
Sekcja 4 |
Czy bez kart się da? Pomysły na działanie bez kart |
|
Sekcja 5 |
Inspiracje z metody Shichidy |
|
Sekcja 6 |
Czytanie globalne w więcej niż jednym języku |
|
Dodatkowe wsparcie | - |
Sekcja 1 |
Pracujący rodzic- Jasne, że się da! |
|
Sekcja 2 |
Pracujący rodzic- Ustal priorytety |
|
Sekcja 3 |
Pracujący rodzic- W praktyce |
|
Sekcja 4 |
Polecane wsparcie online cz.1 |
|
Sekcja 5 |
Polecane wsparcie online cz.2 |
|
Sekcja 6 |
Polecane wsparcie online cz.3 |
|
Sekcja 7 |
Wsparcie online- podejście Agi |
|
Rozwiewamy wątpliwości | - |
Sekcja 1 |
Jak dziecko dochodzi do samodzielnego czytania? |
|
Sekcja 2 |
Pierwsze oznaki, że Twoje dziecko już czyta |
|
Sekcja 3 |
Ile czasu potrzeba, aby dziecko nauczyło się czytać |
|
Sekcja 4 |
Dlaczego uczenie dziecka liter i sylab nie jest przyjazne i naturalne dla mózgu? |
|
Sekcja 5 |
Co robić, gdy dziecko pyta o literki? |
|
Sekcja 6 |
Program czytania przyjazny dla mózgu- kilka wskazówek |
|
Praktyka- droga do sukcesu z Mają | - |
Sekcja 1 |
Harmonogramowe początki |
|
Sekcja 2 |
Czy język ma znaczenie? |
|
Sekcja 3 |
O dyskretnym sprawdzaniu |
|
Sekcja 4 |
Dłuższe przerwy w realizacji programu |
|
Sekcja 5 |
Od czytania prostych znanych książek do czytania znanych książek z dużą ilością tekstu |
|
Sekcja 6 |
3-miesięczny intensywny program czytania |
|
Sekcja 7 |
Chwalić i cieszyć się, czy nie? |
|
Sekcja 8 |
3,5-latka oficjalnie czyta pierwszą książkę |
|
Sekcja 9 |
2,5-latka zaczyna czytać? |
|
Sekcja 10 |
Więcej języków w czytaniu |
|
Sekcja 11 |
Ścieżka wolności |
|
Sekcja 12 |
Samodzielne czytanie |
|
Praktyka- doświadczenie z maluchami i relacje innych mam | - |
Sekcja 1 |
Pierwszy rok z Anitką |
|
Sekcja 2 |
Ważny krok milowy Anitki |
|
Sekcja 3 |
15 miesięcy Anitki i czytanie po angielsku |
|
Sekcja 4 |
Historia Ignasia od początku do 1,5 roku |
|
Sekcja 5 |
Historia Ignasia- stopniowa zmiana podejścia jego mamy |
|
Sekcja 6 |
Intensywność ma znaczenie (relacja innej mamy) |
|
Sekcja 7 |
Małe i duże sukcesy |
|
Sekcja 8 |
Historia Ignasia- pierwsze oznaki czytania |
|
Samodzielne czytanie | - |
Sekcja 1 |
Jak uświadomić dziecko, że czyta cz.1 |
|
Sekcja 2 |
Jak uświadomić dziecko, że czyta cz.2 |
|
Sekcja 3 |
Jak uświadomić dziecko, że czyta cz.3 |
|
Sekcja 4 |
Jak uświadomić dziecko, że czyta cz. 4 |
|
Sekcja 5 |
Jak uświadomić dziecko, że czyta cz.5 |
|
Sekcja 6 |
Jak uświadomić dziecko, że czyta cz.6 |
|
Sekcja 7 |
Jak uświadomić dziecko, że czyta cz.7 |
|