Wsparcie dla rodziców | - |
Sekcja 1 |
Co możesz zrobić, choćby najmniejszego, żeby poprawić swój poziom języka? |
|
Sekcja 2 |
Wsparcie dla rodzica w kwestii nauki i rozwoju języka obcego. |
|
Sekcja 3 |
Jak możesz się nagrodzić za ten wysiłek językowy. |
|
Sekcja 4 |
Wskazówki dla pracujących rodziców. |
|
Sekcja 5 |
Polecane książki o dwujęzyczności zamierzonej. |
|
Sekcja 6 |
Polecane książki o dwujęzyczności. |
|
Playdates | - |
Sekcja 1 |
Co to są playdates? |
|
Sekcja 2 |
Zasady, jakimi należy się kierować na playdates. |
|
Sekcja 3 |
Nasze doświadczenie z playdates. |
|
Sekcja 4 |
Playdatowe grupy dzieci - liczebność, jak znaleźć chętnych, jak szukać. |
|
Sekcja 5 |
Playdates- sugestie i propozycje. |
|
Sekcja 6 |
Jak się przygotować do playdate? |
|
Sekcja 7 |
Czy każde dziecko można wrzucić na “głęboką wodę” na playdate? |
|
Sekcja 8 |
Jak przygotować przed playdate dziecko 2+ |
|
Sekcja 9 |
Podstawowa różnica pomiędzy playdate, a zajęciami w przedszkolu. |
|
Sekcja 10 |
Jak rozgadałam po angielsku 8-latkę? cz.1 |
|
Sekcja 11 |
Jak rozgadałam po angielsku 8-latkę? cz.2 |
|
Nasze doświadczenie i rezultaty | - |
Sekcja 1 |
Zanim Twoją motywacją staną się nasze rezultaty. |
|
Sekcja 2 |
Niesamowite rezultaty przy minimalnym działaniu. |
|
Sekcja 3 |
Doświadczenie Agi z 6 językami. |
|
Sekcja 4 |
Doświadczenie Agi- rezultaty językowe po 5,5 roku u starszej córki. |
|
Sekcja 5 |
Doświadczenie Agi- rezultaty językowe u młodszej córki cz.1 |
|
Sekcja 6 |
Doświadczenie Agi- rezultaty językowe u młodszej córki cz.2 |
|
Sekcja 7 |
Doświadczenie Martyny- rezultaty językowe z 2-latkiem. |
|
Sekcja 8 |
Dwujęzyczność zamierzona w innych polskich i zagranicznych rodzinach. |
|
Nasze doświadczenie- ciekawostki, problemy i rozwiązania | - |
Sekcja 1 |
Ciekawostki z doświadczenia Agi. |
|
Sekcja 2 |
Czym nie warto się przejmować? |
|
Sekcja 3 |
Gdy Twoje dziecko nie chce odpowiadać w języku obcym- nasze patenty. |
|
Sekcja 4 |
Jak wyciszyć dziecko po całym językowym dniu lub w jego trakcie? |
|
Sekcja 5 |
Utrzymanie języka, gdy dziecko wkracza w etap przedszkola, szkoły. |
|
Sekcja 6 |
Czytające dziecko, a rozwój języka. |
|
Sekcja 7 |
Jak sprawić, żeby dziecko chętnie korzystało z materiałów w kilku językach? |
|
Sekcja 8 |
Twoje dziecko mówi płynnie w języku obcym - jak je dalej rozwijać? |
|
Sekcja 9 |
Lekcje języka obcego w szkole- z doświadczenia anglisty cz.1 |
|
Sekcja 10 |
Lekcje języka obcego w szkole- z doświadczenia anglisty cz.2 |
|
Sekcja 11 |
Jak powinny wyglądać lekcje języka w szkole? cz.1 |
|
Sekcja 12 |
Jak powinny wyglądać lekcje języka w szkole? cz.2 |
|
Sekcja 13 |
8-latki w szkole- co ma znaczenie? |
|
Badania naukowe | - |
Sekcja 1 |
Dwujęzyczność zamierzona- badania naukowe cz. 1 |
|
Sekcja 2 |
Dwujęzyczność zamierzona- badania naukowe cz. 2 |
|
Sekcja 3 |
Dwujęzyczność naturalna- badania naukowe cz. 1 |
|
Sekcja 4 |
Dwujęzyczność naturalna- badania naukowe cz. 2 |
|
Sekcja 5 |
Mózg jest przygotowany na języki od urodzenia. |
|
Elementy Metody Shichidy w rozwoju językowym dziecka | - |
Sekcja 1 |
Rozwój umiejętności komunikacyjnych. Co ma największą moc? |
|
Sekcja 2 |
Elementy metody Shichidy rozwijające prawą półkulę. |
|
Sekcja 3 |
Uwierz w swoje dziecko. |
|
Sekcja 4 |
5-minutowa metoda sugestii Makoto Shichidy. |
|
Sekcja 5 |
Jak przygotować mózg dziecka do odbioru języków obcych. |
|