Sekcja 1 |
1. Wstęp |
|
Sekcja 2 |
2. Na czym polega czytanie globalne |
|
Sekcja 3 |
3. Główny cel metody czytania globalnego |
|
Sekcja 4 |
4. Na jakich metodach bazujemy |
|
Sekcja 5 |
5. Pierwsze kroki – co zrobić, żeby zacząć już dziś |
|
Sekcja 1 |
1. Wielkość i kolor czcionki |
|
Sekcja 2 |
2. Powtórki |
|
Sekcja 3 |
3. Przerwy między sesjami |
|
Sekcja 4 |
4. Ilość sesji dziennie |
|
Sekcja 5 |
5. Wielkość kart |
|
Sekcja 6 |
6. Ile kart w zestawie |
|
Sekcja 1 |
1. Kiedy prezentować karty |
|
Sekcja 2 |
2. Jak szybko prezentować |
|
Sekcja 3 |
3. Jak prezentować karty |
|
Sekcja 4 |
4. Skupienie uwagi dziecka |
|
Sekcja 1 |
1. Jak zacząć od urodzenia |
|
Sekcja 2 |
2. Jak zacząć z dzieckiem 2–12 miesięcy |
|
Sekcja 3 |
3. Jak zacząć z dzieckiem w wieku 1–3 lata oraz 4–6 lat |
|
Sekcja 4 |
4. „Ścieżka książkowa” dla dzieci w wieku 1- 6 lat |
|
Sekcja 5 |
5. Jakie słowa na początek dla dzieci w pierwszym roku życia |
|
Sekcja 6 |
6. Jakie słowa dla starszych dzieci i gdy brakuje pomysłów |
|
Sekcja 1 |
1. Plan według Glenna Domana |
|
Sekcja 2 |
2. Plan zmodyfikowany – inspiracje z metody Shichidy i polskich modyfikacji Domana |
|
Sekcja 3 |
3. Jak tworzyć i skąd brać karty |
|
Sekcja 4 |
4. Co dalej? – dla tych, którzy zrobili pierwszy krok. |
|
Sekcja 1 |
Bonus 1: 3 ścieżki pracy |
|
Sekcja 2 |
Bonus 2: Drobne, ale ważne technikalia |
|
Sekcja 3 |
Bonus 3: Jak działać na luzie |
|
Sekcja 4 |
Bonus 4: Przykładowy harmonogram i checklisty wg metody Domana |
|
Sekcja 5 |
Bonus 5: Harmonogram i checklisty inspirowane innymi metodami |
|