SPIS TREŚCI "Taki maluch, a już czyta"

STOPIEŃ I

Moduł 1 Na czym polega czytanie globalne
Sekcja 1 Wstęp
Sekcja 2 Jak przerabiać ten kurs?
Sekcja 3 Jakie jest Twoje „dlaczego?”
Sekcja 4 Jak uwierzyłam w swoje dziecko
Sekcja 5 Czym jest czytanie globalne metodą Domana
Sekcja 6 Główny cel metody czytania globalnego
Sekcja 7 Pierwsze kroki, czyli co zrobić żeby zacząć działać już dziś
Moduł 2 Aspekty techniczne metody
Sekcja 1 Stymulacja wzroku czytaniem
Sekcja 2 Przygotowanie kart dla dziecka 3-12 miesięcy
Sekcja 3 Jakie słowa dla dziecka do roku
Sekcja 4 Jakie słowa dla starszych dzieci
Sekcja 5 Techniczne aspekty nie są tak ważne
Sekcja 6 Aspekty techniczne dla chętnych – wielkość i kolor czcionki
Sekcja 7 Aspekty techniczne dla chętnych – powtórki
Moduł 3 Sposoby prezentacji
Sekcja 1 Kiedy prezentować karty
Sekcja 2 Wrzuć na luz, czyli prezentacje bez spiny
Sekcja 3 Przez jaki czas dziecko powinno skupić się na kartach
Sekcja 4 Jak szybko prezentować karty
Sekcja 5 Ile kart należy pokazać
Sekcja 6 Jak prezentować karty
Moduł 4 Plan działania
Sekcja 1 Plan działania – obalenie mitu x sesji dziennie
Sekcja 2 Ścieżka wolności, czyli czytanie globalne przyjazne dla dziecka i dla rodzica
Sekcja 3 Szczegółowy plan działania
Sekcja 4 Sprawdzanie dziecka: tak, nie, jak?
Sekcja 5 Organizacja czasu, czyli priorytety i produkcja kart do czytania
Moduł 5 Oprócz pojedynczych słów
Sekcja 1 Wyrażenia i zdania
Sekcja 2 Przykłady książek dla początkującego czytelnika
Sekcja 3 Zalecenia Domana dotyczące pierwszych książek dla dziecka
Sekcja 4 Domanowe książki do czytania globalnego dostępne na rynku
Sekcja 5 Jakie książki polecam na ostatnią prostą z czytaniem
Moduł 6 Warto wiedzieć
Sekcja 1 Na wszelki wypadek sprawdź
Sekcja 2 Czym nie warto się przejmować
Sekcja 3 Dla jakich dzieci jest czytanie globalne?
Sekcja 4 Dla jakich rodziców jest ta metoda
Sekcja 5 Dlaczego rodzice powinni mieć tą wiedzę
Sekcja 6 Uwierz w swoją intuicję
Sekcja 7 Czytanie globalne działa też na język polski
Sekcja 8 Dzieci „niepokazywacze”


STOPIEŃ II

Moduł 1 Alternatywne metody
Sekcja 1 Alternatywne metody prezentacji kart
Sekcja 2 Zabawy z kartami
Sekcja 3 Czy bez kart też się da?
Sekcja 4 Czy bez kart się da? Pomysły na działanie bez kart
Sekcja 5 Inspiracje z metody Shichidy
Sekcja 6 Czytanie globalne w więcej niż jednym języku
Moduł 2 Dodatkowe wsparcie
Sekcja 1 Pracujący rodzic- Jasne, że się da!
Sekcja 2 Pracujący rodzic- Ustal priorytety
Sekcja 3 Pracujący rodzic- W praktyce
Sekcja 4 Polecane wsparcie online cz.1
Sekcja 5 Polecane wsparcie online cz.2
Sekcja 6 Polecane wsparcie online cz.3
Sekcja 7 Wsparcie online- podejście Agi
Moduł 3 Rozwiewamy wątpliwości
Sekcja 1 Jak dziecko dochodzi do samodzielnego czytania?
Sekcja 2 Pierwsze oznaki, że Twoje dziecko już czyta
Sekcja 3 Ile czasu potrzeba, aby dziecko nauczyło się czytać
Sekcja 4 Dlaczego uczenie dziecka liter i sylab nie jest przyjazne i naturalne dla mózgu?
Sekcja 5 Co robić, gdy dziecko pyta o literki?
Sekcja 6 Program czytania przyjazny dla mózgu- kilka wskazówek
Moduł 4 Praktyka- droga do sukcesu z Mają
Sekcja 1 Harmonogramowe początki
Sekcja 2 Czy język ma znaczenie?
Sekcja 3 O dyskretnym sprawdzaniu
Sekcja 4 Dłuższe przerwy w realizacji programu
Sekcja 5 Od czytania prostych znanych książek do czytania znanych książek z dużą ilością tekstu
Sekcja 6 3-miesięczny intensywny program czytania
Sekcja 7 Chwalić i cieszyć się, czy nie?
Sekcja 8 3,5-latka oficjalnie czyta pierwszą książkę
Sekcja 9 2,5-latka zaczyna czytać?
Sekcja 10 Więcej języków w czytaniu
Sekcja 11 Ścieżka wolności
Sekcja 12 Samodzielne czytanie
Moduł 5 Praktyka- doświadczenie z maluchami i relacje innych mam
Sekcja 1 Pierwszy rok z Anitką
Sekcja 2 Ważny krok milowy Anitki
Sekcja 3 15 miesięcy Anitki i czytanie po angielsku
Sekcja 4 Historia Ignasia od początku do 1,5 roku
Sekcja 5 Historia Ignasia- stopniowa zmiana podejścia jego mamy
Sekcja 6 Intensywność ma znaczenie (relacja innej mamy)
Sekcja 7 Małe i duże sukcesy
Sekcja 8 Historia Ignasia- pierwsze oznaki czytania
Scroll to Top