SPIS TREŚCI "Taki maluch, a już czyta"

STOPIEŃ I

Moduł 1 Na czym polega czytanie globalne
Sekcja 1 Wstęp  
Sekcja 2 Jak przerabiać ten kurs?  
Sekcja 3 Jakie jest Twoje „dlaczego?”  
Sekcja 4 Jak uwierzyłam w swoje dziecko  
Sekcja 5 Czym jest czytanie globalne metodą Domana  
Sekcja 6 Główny cel metody czytania globalnego  
Sekcja 7 Pierwsze kroki, czyli co zrobić żeby zacząć działać już dziś  
Moduł 2 Aspekty techniczne metody
Sekcja 1 Stymulacja wzroku czytaniem  
Sekcja 2 Przygotowanie kart dla dziecka 3-12 miesięcy  
Sekcja 3 Jakie słowa dla dziecka do roku  
Sekcja 4 Jakie słowa dla starszych dzieci  
Sekcja 5 Techniczne aspekty nie są tak ważne  
Sekcja 6 Aspekty techniczne dla chętnych – wielkość i kolor czcionki  
Sekcja 7 Aspekty techniczne dla chętnych – powtórki  
Moduł 3 Sposoby prezentacji
Sekcja 1 Kiedy prezentować karty  
Sekcja 2 Wrzuć na luz, czyli prezentacje bez spiny  
Sekcja 3 Przez jaki czas dziecko powinno skupić się na kartach  
Sekcja 4 Jak szybko prezentować karty  
Sekcja 5 Ile kart należy pokazać  
Sekcja 6 Jak prezentować karty  
Moduł 4 Plan działania
Sekcja 1 Plan działania – obalenie mitu x sesji dziennie  
Sekcja 2 Ścieżka wolności, czyli czytanie globalne przyjazne dla dziecka i dla rodzica  
Sekcja 3 Szczegółowy plan działania  
Sekcja 4 Sprawdzanie dziecka: tak, nie, jak?  
Sekcja 5 Organizacja czasu, czyli priorytety i produkcja kart do czytania  
Moduł 5 Oprócz pojedynczych słów
Sekcja 1 Wyrażenia i zdania  
Sekcja 2 Przykłady książek dla początkującego czytelnika  
Sekcja 3 Zalecenia Domana dotyczące pierwszych książek dla dziecka  
Sekcja 4 Domanowe książki do czytania globalnego dostępne na rynku  
Sekcja 5 Jakie książki polecam na ostatnią prostą z czytaniem  
Moduł 6 Warto wiedzieć
Sekcja 1 Na wszelki wypadek sprawdź  
Sekcja 2 Czym nie warto się przejmować  
Sekcja 3 Dla jakich dzieci jest czytanie globalne?  
Sekcja 4 Dla jakich rodziców jest ta metoda  
Sekcja 5 Dlaczego rodzice powinni mieć tą wiedzę  
Sekcja 6 Uwierz w swoją intuicję  
Sekcja 7 Czytanie globalne działa też na język polski  
Sekcja 8 Dzieci „niepokazywacze”  


STOPIEŃ II

Moduł 1 Alternatywne metody
Sekcja 1 Alternatywne metody prezentacji kart  
Sekcja 2 Zabawy z kartami  
Sekcja 3 Czy bez kart też się da?  
Sekcja 4 Czy bez kart się da? Pomysły na działanie bez kart  
Sekcja 5 Inspiracje z metody Shichidy  
Sekcja 6 Czytanie globalne w więcej niż jednym języku  
Moduł 2 Dodatkowe wsparcie
Sekcja 1 Pracujący rodzic- Jasne, że się da!  
Sekcja 2 Pracujący rodzic- Ustal priorytety  
Sekcja 3 Pracujący rodzic- W praktyce  
Sekcja 4 Polecane wsparcie online cz.1  
Sekcja 5 Polecane wsparcie online cz.2  
Sekcja 6 Polecane wsparcie online cz.3  
Sekcja 7 Wsparcie online- podejście Agi  
Moduł 3 Rozwiewamy wątpliwości
Sekcja 1 Jak dziecko dochodzi do samodzielnego czytania?  
Sekcja 2 Pierwsze oznaki, że Twoje dziecko już czyta  
Sekcja 3 Ile czasu potrzeba, aby dziecko nauczyło się czytać  
Sekcja 4 Dlaczego uczenie dziecka liter i sylab nie jest przyjazne i naturalne dla mózgu?  
Sekcja 5 Co robić, gdy dziecko pyta o literki?  
Sekcja 6 Program czytania przyjazny dla mózgu- kilka wskazówek  
Moduł 4 Praktyka- droga do sukcesu z Mają
Sekcja 1 Harmonogramowe początki  
Sekcja 2 Czy język ma znaczenie?  
Sekcja 3 O dyskretnym sprawdzaniu  
Sekcja 4 Dłuższe przerwy w realizacji programu  
Sekcja 5 Od czytania prostych znanych książek do czytania znanych książek z dużą ilością tekstu  
Sekcja 6 3-miesięczny intensywny program czytania  
Sekcja 7 Chwalić i cieszyć się, czy nie?  
Sekcja 8 3,5-latka oficjalnie czyta pierwszą książkę  
Sekcja 9 2,5-latka zaczyna czytać?  
Sekcja 10 Więcej języków w czytaniu  
Sekcja 11 Ścieżka wolności  
Sekcja 12 Samodzielne czytanie  
Moduł 5 Praktyka- doświadczenie z maluchami i relacje innych mam
Sekcja 1 Pierwszy rok z Anitką  
Sekcja 2 Ważny krok milowy Anitki  
Sekcja 3 15 miesięcy Anitki i czytanie po angielsku  
Sekcja 4 Historia Ignasia od początku do 1,5 roku  
Sekcja 5 Historia Ignasia- stopniowa zmiana podejścia jego mamy  
Sekcja 6 Intensywność ma znaczenie (relacja innej mamy)  
Sekcja 7 Małe i duże sukcesy  
Sekcja 8 Historia Ignasia- pierwsze oznaki czytania  
Moduł 6 Samodzielne czytanie
Sekcja 1 Jak uświadomić dziecko, że czyta cz.1  
Sekcja 2 Jak uświadomić dziecko, że czyta cz.2  
Sekcja 3 Jak uświadomić dziecko, że czyta cz.3  
Scroll to Top