Sekcja 1 |
Wstęp |
|
Sekcja 2 |
Jak przerabiać ten kurs? |
|
Sekcja 3 |
Jakie jest Twoje „dlaczego?” |
|
Sekcja 4 |
Jak uwierzyłam w swoje dziecko |
|
Sekcja 5 |
Czym jest czytanie globalne metodą Domana |
|
Sekcja 6 |
Główny cel metody czytania globalnego |
|
Sekcja 7 |
Pierwsze kroki, czyli co zrobić żeby zacząć działać już dziś – Podgląd |
|
Sekcja 1 |
Stymulacja wzroku czytaniem |
|
Sekcja 2 |
Przygotowanie kart dla dziecka 3-12 miesięcy |
|
Sekcja 3 |
Jakie słowa dla dziecka do roku |
|
Sekcja 4 |
Jakie słowa dla starszych dzieci |
|
Sekcja 5 |
Techniczne aspekty nie są tak ważne |
|
Sekcja 6 |
Aspekty techniczne dla chętnych – wielkość i kolor czcionki |
|
Sekcja 7 |
Aspekty techniczne dla chętnych – powtórki |
|
Sekcja 1 |
Kiedy prezentować karty |
|
Sekcja 2 |
Wrzuć na luz, czyli prezentacje bez spiny |
|
Sekcja 3 |
Przez jaki czas dziecko powinno skupić się na kartach |
|
Sekcja 4 |
Jak szybko prezentować karty |
|
Sekcja 5 |
Ile kart należy pokazać |
|
Sekcja 6 |
Jak prezentować karty |
|
Sekcja 7 |
Alternatywne metody prezentacji kart |
|
Sekcja 8 |
Zabawy z kartami |
|
Sekcja 1 |
Plan działania – obalenie mitu x sesji dziennie |
|
Sekcja 2 |
Ścieżka wolności, czyli czytanie globalne przyjazne dla dziecka i dla rodzica |
|
Sekcja 3 |
Szczegółowy plan działania |
|
Sekcja 4 |
Sprawdzanie dziecka: tak, nie, jak? |
|
Sekcja 5 |
Organizacja czasu, czyli priorytety i produkcja kart do czytania |
|
Sekcja 6 |
Pracujący rodzic- Jasne, że się da! |
|
Sekcja 7 |
Pracujący rodzic- Ustal priorytety |
|
Sekcja 8 |
Pracujący rodzic- W praktyce |
|
Sekcja 1 |
Wyrażenia i zdania |
|
Sekcja 2 |
Przykłady książek dla początkującego czytelnika |
|
Sekcja 3 |
Zalecenia Domana dotyczące pierwszych książek dla dziecka |
|
Sekcja 4 |
Domanowe książki do czytania globalnego dostępne na rynku |
|
Sekcja 5 |
Jakie książki polecam na ostatnią prostą z czytaniem |
|
Sekcja 6 |
Polecane wsparcie online cz.1 |
|
Sekcja 7 |
Polecane wsparcie online cz.2 |
|
Sekcja 8 |
Polecane wsparcie online cz.3 |
|
Sekcja 9 |
Wsparcie online- podejście Agi |
|
Sekcja 1 |
Na wszelki wypadek sprawdź |
|
Sekcja 2 |
Dzieci „niepokazywacze” |
|
Sekcja 3 |
Czytanie globalne działa też na język polski |
|
Sekcja 4 |
Uwierz w swoją intuicję |
|
Sekcja 5 |
Inspiracje z metody Shichidy |
|
Sekcja 6 |
Dlaczego rodzice powinni mieć tą wiedzę |
|
Sekcja 7 |
Dla jakich rodziców jest ta metoda |
|
Sekcja 8 |
Dla jakich dzieci jest czytanie globalne? |
|
Sekcja 9 |
Czym nie warto się przejmować |
|
Sekcja 10 |
Czytanie globalne w więcej niż jednym języku |
|
Sekcja 1 |
Harmonogramowe początki |
|
Sekcja 2 |
Ścieżka wolności |
|
Sekcja 3 |
Więcej języków w czytaniu |
|
Sekcja 4 |
2,5-latka zaczyna czytać? |
|
Sekcja 5 |
3,5-latka oficjalnie czyta pierwszą książkę |
|
Sekcja 6 |
Chwalić i cieszyć się, czy nie? |
|
Sekcja 7 |
3-miesięczny intensywny program czytania |
|
Sekcja 8 |
Od czytania prostych znanych książek do czytania znanych książek z dużą ilością tekstu |
|
Sekcja 9 |
Dłuższe przerwy w realizacji programu |
|
Sekcja 10 |
O dyskretnym sprawdzaniu |
|
Sekcja 11 |
Czy język ma znaczenie? |
|
Sekcja 12 |
Samodzielne czytanie |
|
Sekcja 1 |
Pierwszy rok z Anitką |
|
Sekcja 2 |
Ważny krok milowy Anitki |
|
Sekcja 3 |
15 miesięcy Anitki i czytanie po angielsku |
|
Sekcja 4 |
Historia Ignasia od początku do 1,5 roku |
|
Sekcja 5 |
Historia Ignasia- stopniowa zmiana podejścia jego mamy |
|
Sekcja 6 |
Intensywność ma znaczenie (relacja innej mamy) |
|
Sekcja 7 |
Małe i duże sukcesy |
|
Sekcja 8 |
Historia Ignasia- pierwsze oznaki czytania |
|
Sekcja 1 |
Jak uświadomić dziecko, że czyta cz.1 |
|
Sekcja 2 |
Jak uświadomić dziecko, że czyta cz.2 |
|
Sekcja 3 |
Jak uświadomić dziecko, że czyta cz.3 |
|
Sekcja 4 |
Jak uświadomić dziecko, że czyta cz.4 |
|
Sekcja 5 |
Jak uświadomić dziecko, że czyta cz.5 |
|
Sekcja 6 |
Jak uświadomić dziecko, że czyta cz.6 |
|
Sekcja 7 |
Jak uświadomić dziecko, że czyta cz.7 |
|
Sekcja 1 |
Jak dziecko dochodzi do samodzielnego czytania? |
|
Sekcja 2 |
Pierwsze oznaki, że Twoje dziecko już czyta |
|
Sekcja 3 |
Ile czasu potrzeba, aby dziecko nauczyło się czytać |
|
Sekcja 4 |
Dlaczego uczenie dziecka liter i sylab nie jest przyjazne i naturalne dla mózgu? |
|
Sekcja 5 |
Co robić, gdy dziecko pyta o literki? |
|
Sekcja 6 |
Program czytania przyjazny dla mózgu- kilka wskazówek |
|
Sekcja 7 |
Czy bez kart też się da? |
|
Sekcja 8 |
Czy bez kart się da? Pomysły na działanie bez kart |
|