Spraw aby język obcy nigdy nie był dla Twojego dziecka obcy.
Moduł 1 | Wsparcie dla rodziców | |
---|---|---|
Sekcja 1 | Co możesz zrobić, choćby najmniejszego, żeby poprawić swój poziom języka? | |
Sekcja 2 | Wsparcie dla rodzica w kwestii nauki i rozwoju języka obcego. | |
Sekcja 3 | Jak możesz się nagrodzić za ten wysiłek językowy. | |
Sekcja 4 | Wskazówki dla pracujących rodziców. | |
Sekcja 5 | Polecane książki o dwujęzyczności zamierzonej. | |
Sekcja 6 | Polecane książki o dwujęzyczności. | |
Moduł 2 | Playdates | |
Sekcja 1 | Co to są playdates? | |
Sekcja 2 | Zasady, jakimi należy się kierować na playdates. | |
Sekcja 3 | Nasze doświadczenie z playdates. | |
Sekcja 4 | Playdatowe grupy dzieci - liczebność, jak znaleźć chętnych, jak szukać. | |
Sekcja 5 | Playdates- sugestie i propozycje. | |
Sekcja 6 | Jak się przygotować do playdate? | |
Sekcja 7 | Czy każde dziecko można wrzucić na “głęboką wodę” na playdate? | |
Sekcja 8 | Jak przygotować przed playdate dziecko 2+ | |
Sekcja 9 | Podstawowa różnica pomiędzy playdate, a zajęciami w przedszkolu. | |
Sekcja 10 | Jak rozgadałam po angielsku 8-latkę? cz.1 | |
Sekcja 11 | Jak rozgadałam po angielsku 8-latkę? cz.2 | |
Moduł 3 | Nasze doświadczenie i rezultaty | |
Sekcja 1 | Zanim Twoją motywacją staną się nasze rezultaty. | |
Sekcja 2 | Niesamowite rezultaty przy minimalnym działaniu. | |
Sekcja 3 | Doświadczenie Agi z 6 językami. | |
Sekcja 4 | Doświadczenie Agi- rezultaty językowe po 5,5 roku u starszej córki. | |
Sekcja 5 | Doświadczenie Agi- rezultaty językowe u młodszej córki cz.1 | |
Sekcja 6 | Doświadczenie Agi- rezultaty językowe u młodszej córki cz.2 | |
Sekcja 7 | Doświadczenie Martyny- rezultaty językowe z 2-latkiem. | |
Sekcja 8 | Dwujęzyczność zamierzona w innych polskich i zagranicznych rodzinach. | |
Moduł 4 | Nasze doświadczenie- ciekawostki, problemy i rozwiązania | |
Sekcja 1 | Ciekawostki z doświadczenia Agi. | |
Sekcja 2 | Czym nie warto się przejmować? | |
Sekcja 3 | Gdy Twoje dziecko nie chce odpowiadać w języku obcym- nasze patenty. | |
Sekcja 4 | Jak wyciszyć dziecko po całym językowym dniu lub w jego trakcie? | |
Sekcja 5 | Utrzymanie języka, gdy dziecko wkracza w etap przedszkola, szkoły. | |
Sekcja 6 | Czytające dziecko, a rozwój języka. | |
Sekcja 7 | Jak sprawić, żeby dziecko chętnie korzystało z materiałów w kilku językach? | |
Sekcja 8 | Twoje dziecko mówi płynnie w języku obcym - jak je dalej rozwijać? | |
Sekcja 9 | Lekcje języka obcego w szkole- z doświadczenia anglisty cz.1 | |
Sekcja 10 | Lekcje języka obcego w szkole- z doświadczenia anglisty cz.2 | |
Sekcja 11 | Jak powinny wyglądać lekcje języka w szkole? cz.1 | |
Sekcja 12 | Jak powinny wyglądać lekcje języka w szkole? cz.2 | |
Sekcja 13 | 8-latki w szkole- co ma znaczenie? | |
Moduł 5 | Badania naukowe | |
Sekcja 1 | Dwujęzyczność zamierzona- badania naukowe cz. 1 | |
Sekcja 2 | Dwujęzyczność zamierzona- badania naukowe cz. 2 | |
Sekcja 3 | Dwujęzyczność naturalna- badania naukowe cz. 1 | |
Sekcja 4 | Dwujęzyczność naturalna- badania naukowe cz. 2 | |
Sekcja 5 | Mózg jest przygotowany na języki od urodzenia. | |
Moduł 6 | Elementy Metody Shichidy w rozwoju językowym dziecka | |
Sekcja 1 | Rozwój umiejętności komunikacyjnych. Co ma największą moc? | |
Sekcja 2 | Elementy metody Shichidy rozwijające prawą półkulę. | |
Sekcja 3 | Uwierz w swoje dziecko. | |
Sekcja 4 | 5-minutowa metoda sugestii Makoto Shichidy. | |
Sekcja 5 | Jak przygotować mózg dziecka do odbioru języków obcych. |