„Językowe dzieci” STOPIEŃ II

Spraw aby język obcy nigdy nie był dla Twojego dziecka obcy.

Moduł 1 Wsparcie dla rodziców
Sekcja 1 Co możesz zrobić, choćby najmniejszego, żeby poprawić swój poziom języka?  
Sekcja 2 Wsparcie dla rodzica w kwestii nauki i rozwoju języka obcego.  
Sekcja 3 Jak możesz się nagrodzić za ten wysiłek językowy.  
Sekcja 4 Wskazówki dla pracujących rodziców.  
Sekcja 5 Polecane książki o dwujęzyczności zamierzonej.  
Sekcja 6 Polecane książki o dwujęzyczności.  
Moduł 2 Playdates
Sekcja 1 Co to są playdates?  
Sekcja 2 Zasady, jakimi należy się kierować na playdates.  
Sekcja 3 Nasze doświadczenie z playdates.  
Sekcja 4 Playdatowe grupy dzieci - liczebność, jak znaleźć chętnych, jak szukać.  
Sekcja 5 Playdates- sugestie i propozycje.  
Sekcja 6 Jak się przygotować do playdate?  
Sekcja 7 Czy każde dziecko można wrzucić na “głęboką wodę” na playdate?  
Sekcja 8 Jak przygotować przed playdate dziecko 2+  
Sekcja 9 Podstawowa różnica pomiędzy playdate, a zajęciami w przedszkolu.  
Sekcja 10 Jak rozgadałam po angielsku 8-latkę? cz.1  
Sekcja 11 Jak rozgadałam po angielsku 8-latkę? cz.2  
Moduł 3 Nasze doświadczenie i rezultaty
Sekcja 1 Zanim Twoją motywacją staną się nasze rezultaty.  
Sekcja 2 Niesamowite rezultaty przy minimalnym działaniu.  
Sekcja 3 Doświadczenie Agi z 6 językami.  
Sekcja 4 Doświadczenie Agi- rezultaty językowe po 5,5 roku u starszej córki.  
Sekcja 5 Doświadczenie Agi- rezultaty językowe u młodszej córki cz.1  
Sekcja 6 Doświadczenie Agi- rezultaty językowe u młodszej córki cz.2  
Sekcja 7 Doświadczenie Martyny- rezultaty językowe z 2-latkiem.  
Sekcja 8 Dwujęzyczność zamierzona w innych polskich i zagranicznych rodzinach.  
Moduł 4 Nasze doświadczenie- ciekawostki, problemy i rozwiązania
Sekcja 1 Ciekawostki z doświadczenia Agi.  
Sekcja 2 Czym nie warto się przejmować?  
Sekcja 3 Gdy Twoje dziecko nie chce odpowiadać w języku obcym- nasze patenty.  
Sekcja 4 Jak wyciszyć dziecko po całym językowym dniu lub w jego trakcie?  
Sekcja 5 Utrzymanie języka, gdy dziecko wkracza w etap przedszkola, szkoły.  
Sekcja 6 Czytające dziecko, a rozwój języka.  
Sekcja 7 Jak sprawić, żeby dziecko chętnie korzystało z materiałów w kilku językach?  
Sekcja 8 Twoje dziecko mówi płynnie w języku obcym - jak je dalej rozwijać?  
Sekcja 9 Lekcje języka obcego w szkole- z doświadczenia anglisty cz.1  
Sekcja 10 Lekcje języka obcego w szkole- z doświadczenia anglisty cz.2  
Sekcja 11 Jak powinny wyglądać lekcje języka w szkole? cz.1  
Sekcja 12 Jak powinny wyglądać lekcje języka w szkole? cz.2  
Sekcja 13 8-latki w szkole- co ma znaczenie?  
Moduł 5 Badania naukowe
Sekcja 1 Dwujęzyczność zamierzona- badania naukowe cz. 1  
Sekcja 2 Dwujęzyczność zamierzona- badania naukowe cz. 2  
Sekcja 3 Dwujęzyczność naturalna- badania naukowe cz. 1  
Sekcja 4 Dwujęzyczność naturalna- badania naukowe cz. 2  
Sekcja 5 Mózg jest przygotowany na języki od urodzenia.  
Moduł 6 Elementy Metody Shichidy w rozwoju językowym dziecka
Sekcja 1 Rozwój umiejętności komunikacyjnych. Co ma największą moc?  
Sekcja 2 Elementy metody Shichidy rozwijające prawą półkulę.  
Sekcja 3 Uwierz w swoje dziecko.  
Sekcja 4 5-minutowa metoda sugestii Makoto Shichidy.  
Sekcja 5 Jak przygotować mózg dziecka do odbioru języków obcych.  
Scroll to Top