| KURS Matematyka intuicyjna | - | 
				
				
				
			
								| Sekcja 1 | 
								1. O autorkach kursu. | 
								  | 
							
								| Sekcja 2 | 
								2. Górna granica wieku na matematyczny start. | 
								  | 
							
								| Sekcja 3 | 
								3. Czym jest matematyka intuicyjna? | 
								  | 
							
								| Sekcja 4 | 
								4. Dlaczego warto stymulować naturalny zmysł matematyczny? | 
								  | 
							
								| Sekcja 5 | 
								5. Cel, rezultaty, obalamy mity! | 
								  | 
							
								| Sekcja 6 | 
								6. Przegląd różnych metod. | 
								  | 
							
								| Sekcja 7 | 
								7. Metoda Domana- stymulacja wzroku. | 
								  | 
							
								| Sekcja 8 | 
								8. Metoda Domana- Właściwy program matematyczny (ilości). | 
								  | 
							
								| Sekcja 9 | 
								9. Metoda Domana- Właściwy program matematyczny (ilości i działania). | 
								  | 
							
								| Sekcja 10 | 
								10. Metoda Domana- Właściwy program matematyczny (ciągi, równania). | 
								  | 
							
								| Sekcja 11 | 
								11. Metoda Domana- Właściwy program matematyczny (równania z niewiadomą). | 
								  | 
							
								| Sekcja 12 | 
								12. Metoda Domana- Właściwy program matematyczny (cyfry). | 
								  | 
							
								| Sekcja 13 | 
								13. Metoda Shichidy - porównanie z metodą Domana. | 
								  | 
							
								| Sekcja 14 | 
								14. Metoda Shichidy– 2 programy matematyczne- założenia, różnice. | 
								  | 
							
								| Sekcja 15 | 
								15. Następcy Glenna Domana- modyfikacje programu. | 
								  | 
							
								| Sekcja 16 | 
								16. Metoda Cudowne dziecko cz.1- modyfikacja programu Glenna Domana oraz Makoto Shichidy. | 
								  | 
							
								| Sekcja 17 | 
								17. Metoda Cudowne dziecko cz.2- modyfikacja programu Glenna Domana oraz Makoto Shichidy. | 
								  | 
							
				
				| BONUSY | - | 
				
				
				
			
								| Sekcja 1 | 
								Matematyczny start z dziećmi starszymi niż 3 lata. | 
								  | 
							
								| Sekcja 2 | 
								Inspiracje na okresowe działanie z ruchliwymi maluszkami. | 
								  | 
							
Dziękuje,
Super kurs
Chciałam dopytać, mam półtoraroczne dziecko, jest coś od czego warto zacząć? Czytanie czy liczby czy nie ma to znaczenia?
W Waszym kursie czytania jest prezentowana tylko metoda Domana, czy są inne- podobnie jak w kursie matematycznym?
😊