| Na czym polega czytanie globalne | - | 
								| Sekcja 1 | Wstęp |  | 
								| Sekcja 2 | Jak przerabiać ten kurs? |  | 
								| Sekcja 3 | Jakie jest Twoje „dlaczego?” |  | 
								| Sekcja 4 | Jak uwierzyłam w swoje dziecko |  | 
								| Sekcja 5 | Czym jest czytanie globalne metodą Domana |  | 
								| Sekcja 6 | Główny cel metody czytania globalnego |  | 
								| Sekcja 7 | Pierwsze kroki, czyli co zrobić żeby zacząć działać już dziś |  | 
				
				| Aspekty techniczne metody | - | 
								| Sekcja 1 | Stymulacja wzroku czytaniem |  | 
								| Sekcja 2 | Przygotowanie kart dla dziecka 3-12 miesięcy |  | 
								| Sekcja 3 | Jakie słowa dla dziecka do roku |  | 
								| Sekcja 4 | Jakie słowa dla starszych dzieci |  | 
								| Sekcja 5 | Techniczne aspekty nie są tak ważne |  | 
								| Sekcja 6 | Aspekty techniczne dla chętnych – wielkość i kolor czcionki |  | 
								| Sekcja 7 | Aspekty techniczne dla chętnych – powtórki |  | 
				
				| Sposoby prezentacji | - | 
								| Sekcja 1 | Kiedy prezentować karty |  | 
								| Sekcja 2 | Wrzuć na luz, czyli prezentacje bez spiny |  | 
								| Sekcja 3 | Przez jaki czas dziecko powinno skupić się na kartach |  | 
								| Sekcja 4 | Jak szybko prezentować karty |  | 
								| Sekcja 5 | Ile kart należy pokazać |  | 
								| Sekcja 6 | Jak prezentować karty |  | 
				
				| Plan działania | - | 
								| Sekcja 1 | Plan działania – obalenie mitu x sesji dziennie |  | 
								| Sekcja 2 | Ścieżka wolności, czyli czytanie globalne przyjazne dla dziecka i dla rodzica |  | 
								| Sekcja 3 | Szczegółowy plan działania |  | 
								| Sekcja 4 | Sprawdzanie dziecka: tak, nie, jak? |  | 
								| Sekcja 5 | Organizacja czasu, czyli priorytety i produkcja kart do czytania |  | 
				
				| Oprócz pojedynczych słów | - | 
								| Sekcja 1 | Wyrażenia i zdania |  | 
								| Sekcja 2 | Przykłady książek dla początkującego czytelnika |  | 
								| Sekcja 3 | Zalecenia Domana dotyczące pierwszych książek dla dziecka |  | 
								| Sekcja 4 | Domanowe książki do czytania globalnego dostępne na rynku |  | 
								| Sekcja 5 | Jakie książki polecam na ostatnią prostą z czytaniem |  | 
				
				| Warto wiedzieć | - | 
								| Sekcja 1 | Na wszelki wypadek sprawdź |  | 
								| Sekcja 2 | Czym nie warto się przejmować |  | 
								| Sekcja 3 | Dla jakich dzieci jest czytanie globalne? |  | 
								| Sekcja 4 | Dla jakich rodziców jest ta metoda |  | 
								| Sekcja 5 | Dlaczego rodzice powinni mieć tą wiedzę |  | 
								| Sekcja 6 | Uwierz w swoją intuicję |  | 
								| Sekcja 7 | Czytanie globalne działa też na język polski |  | 
								| Sekcja 8 | Dzieci „niepokazywacze” |  |