| WEBINARY | - | 
				
				
				
			
								| Sekcja 1 | 
								„Jak zacząć mówić do dziecka w języku obcym” | 
								  | 
							
								| Sekcja 2 | 
								„Wczesna nauka czytania i języków- co nie ma znaczenia?” | 
								  | 
							
								| Sekcja 3 | 
								„Jak zachęcić dziecko do komunikacji w języku obcym” | 
								  | 
							
								| Sekcja 4 | 
								„Gdy Twoje dziecko wkracza w wiek szkolny” | 
								  | 
							
								| Sekcja 5 | 
								"Nie każde dziecko nauczy się czytać ze zrozumieniem" | 
								  | 
							
								| Sekcja 6 | 
								„Trening prawopółkulowy dla dzieci” | 
								  | 
							
								| Sekcja 7 | 
								„Zafiksuj dziecko na angielski lub inny język obcy” | 
								  | 
							
								| Sekcja 8 | 
								"Witamina N" | 
								  | 
							
								| Sekcja 9 | 
								"Mózg dziecka, cz.1" | 
								  | 
							
								| Sekcja 10 | 
								"Jak bawić się z dzieckiem po angielsku (lub w innym języku)? Ponad 40 propozycji zabaw." | 
								  | 
							
								| Sekcja 11 | 
								"Dla zagubionych owieczek, czyli jak wrócić do działania po przerwie?" | 
								  | 
							
								| Sekcja 12 | 
								"Dzieci i ekrany" | 
								  | 
							
								| Sekcja 13 | 
								"Wychowanie chłopca" | 
								  | 
							
								| Sekcja 14 | 
								“Bity inteligencji, czyli dodatkowa stymulacja mózgu dziecka” | 
								  | 
							
								| Sekcja 15 | 
								"Naucz się uczyć" | 
								  | 
							
				
				| KURS Matematyka intuicyjna dzieci | - | 
				
				
				
			
								| Sekcja 1 | 
								1. O autorkach kursu. | 
								  | 
							
								| Sekcja 2 | 
								2. Górna granica wieku na matematyczny start. | 
								  | 
							
								| Sekcja 3 | 
								3. Czym jest matematyka intuicyjna? | 
								  | 
							
								| Sekcja 4 | 
								4. Dlaczego warto stymulować naturalny zmysł matematyczny? | 
								  | 
							
								| Sekcja 5 | 
								5. Cel, rezultaty, obalamy mity! | 
								  | 
							
								| Sekcja 6 | 
								6. Przegląd różnych metod. | 
								  | 
							
								| Sekcja 7 | 
								7. Metoda Domana- stymulacja wzroku. | 
								  | 
							
								| Sekcja 8 | 
								8. Metoda Domana- Właściwy program matematyczny (ilości). | 
								  | 
							
								| Sekcja 9 | 
								9. Metoda Domana- Właściwy program matematyczny (ilości i działania). | 
								  | 
							
								| Sekcja 10 | 
								10. Metoda Domana- Właściwy program matematyczny (ciągi, równania). | 
								  | 
							
								| Sekcja 11 | 
								11. Metoda Domana- Właściwy program matematyczny (równania z niewiadomą). | 
								  | 
							
								| Sekcja 12 | 
								12. Metoda Domana- Właściwy program matematyczny (cyfry). | 
								  | 
							
								| Sekcja 13 | 
								13. Metoda Shichidy - porównanie z metodą Domana. | 
								  | 
							
								| Sekcja 14 | 
								14. Metoda Shichidy– 2 programy matematyczne- założenia, różnice. | 
								  | 
							
								| Sekcja 15 | 
								15. Następcy Glenna Domana- modyfikacje programu. | 
								  | 
							
								| Sekcja 16 | 
								16. Metoda Cudowne dziecko cz.1- modyfikacja programu Glenna Domana oraz Makoto Shichidy. | 
								  | 
							
								| Sekcja 17 | 
								17. Metoda Cudowne dziecko cz.2- modyfikacja programu Glenna Domana oraz Makoto Shichidy. | 
								  | 
							
								| Sekcja 18 | 
								BONUS 1 Matematyczny start z dziećmi starszymi niż 3 lata | 
								  | 
							
								| Sekcja 19 | 
								BONUS 2 Inspiracje na okresowe działanie z ruchliwymi maluchami. | 
								  | 
							
				
				| KURS Pieluchy wielorazowe | - | 
				
				
				
			
								| Sekcja 1 | 
								1. Witaj! | 
								  | 
							
								| Sekcja 2 | 
								2. Czym są pieluchy wielorazowe? | 
								  | 
							
								| Sekcja 3 | 
								3. Zalety stosowania pieluch wielorazowych, cz.1 | 
								  | 
							
								| Sekcja 4 | 
								4. Zalety stosowania pieluch wielorazowych, cz.2 | 
								  | 
							
								| Sekcja 5 | 
								5. Minusy stosowania pieluch wielorazowych. | 
								  | 
							
								| Sekcja 6 | 
								6. Różne systemy- co wybrać? | 
								  | 
							
								| Sekcja 7 | 
								7. Wkłady chłonne | 
								  | 
							
								| Sekcja 8 | 
								8. Warstwa nieprzemakalna- otulacz, kieszonka | 
								  | 
							
								| Sekcja 9 | 
								9. Warstwa nieprzemakalna- SIO, AIO, gatki/longi | 
								  | 
							
								| Sekcja 10 | 
								10. Ile pieluch potrzebuję w zależności od systemu? | 
								  | 
							
								| Sekcja 11 | 
								11. Dodatki i gadżety. | 
								  | 
							
								| Sekcja 12 | 
								12. Wielopielo w praktyce. Jak założyć pieluchę na pupę? | 
								  | 
							
								| Sekcja 13 | 
								13. Jak pielęgnować pieluchy wielorazowe? | 
								  | 
							
								| Sekcja 14 | 
								14. Lanolinowanie pieluch wełnianych. | 
								  | 
							
								| Sekcja 15 | 
								BONUS "Odpieluchowanie- co się najbardziej liczy?" | 
								  | 
							
				
				| KURS Jak wspierać rozwój kreatywności i wyobraźni u dzieci? | - | 
				
				
				
			
								| Sekcja 1 | 
								1. O autorkach | 
								  | 
							
								| Sekcja 2 | 
								2. Czym jest kreatywność? | 
								  | 
							
								| Sekcja 3 | 
								3. O wyobraźni | 
								  | 
							
								| Sekcja 4 | 
								4. Kluczowe kompetencje przeszłego i przyszłego pokolenia | 
								  | 
							
								| Sekcja 5 | 
								5. System szkolny vs rozwój wyobraźni i kreatywności | 
								  | 
							
								| Sekcja 6 | 
								6. Jakich kompetencji będzie potrzebować Twoje dziecko? | 
								  | 
							
								| Sekcja 7 | 
								7. Czego nie robić? | 
								  | 
							
								| Sekcja 8 | 
								8. Kiedy zacząć? | 
								  | 
							
								| Sekcja 9 | 
								9. Czemu dom to idealne miejsce? | 
								  | 
							
								| Sekcja 10 | 
								10. Zabawki vs rzeczy do zabawy | 
								  | 
							
								| Sekcja 11 | 
								11. Odblokuj się | 
								  | 
							
								| Sekcja 12 | 
								12. Jak wdrożyć czas kreatywny w codzienność? | 
								  | 
							
								| Sekcja 13 | 
								13. Lego | 
								  | 
							
								| Sekcja 14 | 
								14. Muzykowanie | 
								  | 
							
								| Sekcja 15 | 
								15. Kreatywne eksperymentowanie | 
								  | 
							
								| Sekcja 16 | 
								16. Kolorowanki a kreatywność | 
								  | 
							
								| Sekcja 17 | 
								17. Sztuka jest wszędzie | 
								  | 
							
								| Sekcja 18 | 
								18. Rozgrzewki kreatywne | 
								  | 
							
								| Sekcja 19 | 
								19. Ćwiczenia rozwijające myślenie | 
								  | 
							
								| Sekcja 20 | 
								20. Trening kreatywności | 
								  | 
							
								| Sekcja 21 | 
								21. Według Makoto Shichidy | 
								  | 
							
								| Sekcja 22 | 
								22. Stwórz dziecku warunki do rozwoju | 
								  | 
							
								| Sekcja 23 | 
								23. Co daje takie wychowanie? | 
								  |