| Na czym polega czytanie globalne | - | 
								| Sekcja 1 | Wstęp |  | 
								| Sekcja 2 | Jak przerabiać ten kurs? |  | 
								| Sekcja 3 | Jakie jest Twoje „dlaczego?” |  | 
								| Sekcja 4 | Jak uwierzyłam w swoje dziecko |  | 
								| Sekcja 5 | Czym jest czytanie globalne metodą Domana |  | 
								| Sekcja 6 | Główny cel metody czytania globalnego |  | 
								| Sekcja 7 | Pierwsze kroki, czyli co zrobić żeby zacząć działać już dziś  - Podgląd |  | 
				
				| Aspekty techniczne metody | - | 
								| Sekcja 1 | Stymulacja wzroku czytaniem |  | 
								| Sekcja 2 | Przygotowanie kart dla dziecka 3-12 miesięcy |  | 
								| Sekcja 3 | Jakie słowa dla dziecka do roku |  | 
								| Sekcja 4 | Jakie słowa dla starszych dzieci |  | 
								| Sekcja 5 | Techniczne aspekty nie są tak ważne |  | 
								| Sekcja 6 | Aspekty techniczne dla chętnych – wielkość i kolor czcionki |  | 
								| Sekcja 7 | Aspekty techniczne dla chętnych – powtórki |  | 
				
				| Sposoby prezentacji | - | 
								| Sekcja 1 | Kiedy prezentować karty |  | 
								| Sekcja 2 | Wrzuć na luz, czyli prezentacje bez spiny |  | 
								| Sekcja 3 | Przez jaki czas dziecko powinno skupić się na kartach |  | 
								| Sekcja 4 | Jak szybko prezentować karty |  | 
								| Sekcja 5 | Ile kart należy pokazać |  | 
								| Sekcja 6 | Jak prezentować karty |  | 
								| Sekcja 7 | Alternatywne metody prezentacji kart |  | 
								| Sekcja 8 | Zabawy z kartami |  | 
				
				| Plan działania | - | 
								| Sekcja 1 | Plan działania – obalenie mitu x sesji dziennie |  | 
								| Sekcja 2 | Ścieżka wolności, czyli czytanie globalne przyjazne dla dziecka i dla rodzica |  | 
								| Sekcja 3 | Szczegółowy plan działania |  | 
								| Sekcja 4 | Sprawdzanie dziecka: tak, nie, jak? |  | 
								| Sekcja 5 | Organizacja czasu, czyli priorytety i produkcja kart do czytania |  | 
								| Sekcja 6 | Pracujący rodzic- Jasne, że się da! |  | 
								| Sekcja 7 | Pracujący rodzic- Ustal priorytety |  | 
								| Sekcja 8 | Pracujący rodzic- W praktyce |  | 
				
				| Oprócz pojedynczych słów | - | 
								| Sekcja 1 | Wyrażenia i zdania |  | 
								| Sekcja 2 | Przykłady książek dla początkującego czytelnika |  | 
								| Sekcja 3 | Zalecenia Domana dotyczące pierwszych książek dla dziecka |  | 
								| Sekcja 4 | Domanowe książki do czytania globalnego dostępne na rynku |  | 
								| Sekcja 5 | Jakie książki polecam na ostatnią prostą z czytaniem |  | 
								| Sekcja 6 | Polecane wsparcie online cz.1 |  | 
								| Sekcja 7 | Polecane wsparcie online cz.2 |  | 
								| Sekcja 8 | Polecane wsparcie online cz.3 |  | 
								| Sekcja 9 | Wsparcie online- podejście Agi |  | 
				
				| Warto wiedzieć | - | 
								| Sekcja 1 | Na wszelki wypadek sprawdź |  | 
								| Sekcja 2 | Dzieci „niepokazywacze” |  | 
								| Sekcja 3 | Czytanie globalne działa też na język polski |  | 
								| Sekcja 4 | Uwierz w swoją intuicję |  | 
								| Sekcja 5 | Inspiracje z metody Shichidy |  | 
								| Sekcja 6 | Dlaczego rodzice powinni mieć tą wiedzę |  | 
								| Sekcja 7 | Dla jakich rodziców jest ta metoda |  | 
								| Sekcja 8 | Dla jakich dzieci jest czytanie globalne? |  | 
								| Sekcja 9 | Czym nie warto się przejmować |  | 
								| Sekcja 10 | Czytanie globalne w więcej niż jednym języku |  | 
				
				| Czytanie globalne w praktyce- droga do sukcesu z Mają | - | 
								| Sekcja 1 | Harmonogramowe początki |  | 
								| Sekcja 2 | Ścieżka wolności |  | 
								| Sekcja 3 | Więcej języków w czytaniu |  | 
								| Sekcja 4 | 2,5-latka zaczyna czytać? |  | 
								| Sekcja 5 | 3,5-latka oficjalnie czyta pierwszą książkę |  | 
								| Sekcja 6 | Chwalić i cieszyć się, czy nie? |  | 
								| Sekcja 7 | 3-miesięczny intensywny program czytania |  | 
								| Sekcja 8 | Od czytania prostych znanych książek do czytania znanych książek z dużą ilością tekstu |  | 
								| Sekcja 9 | Dłuższe przerwy w realizacji programu |  | 
								| Sekcja 10 | O dyskretnym sprawdzaniu |  | 
								| Sekcja 11 | Czy język ma znaczenie? |  | 
								| Sekcja 12 | Samodzielne czytanie |  | 
				
				| Czytanie globalne w praktyce- nasze wspólne doświadczenie z maluchami i relacje innych mam | - | 
								| Sekcja 1 | Pierwszy rok z Anitką |  | 
								| Sekcja 2 | Ważny krok milowy Anitki |  | 
								| Sekcja 3 | 15 miesięcy Anitki i czytanie po angielsku |  | 
								| Sekcja 4 | Historia Ignasia od początku do 1,5 roku |  | 
								| Sekcja 5 | Historia Ignasia- stopniowa zmiana podejścia jego mamy |  | 
								| Sekcja 6 | Intensywność ma znaczenie (relacja innej mamy) |  | 
								| Sekcja 7 | Małe i duże sukcesy |  | 
								| Sekcja 8 | Historia Ignasia- pierwsze oznaki czytania |  | 
				
				| Samodzielne czytanie | - | 
								| Sekcja 1 | Jak uświadomić dziecko, że czyta cz.1 |  | 
								| Sekcja 2 | Jak uświadomić dziecko, że czyta cz.2 |  | 
								| Sekcja 3 | Jak uświadomić dziecko, że czyta cz.3 |  | 
								| Sekcja 4 | Jak uświadomić dziecko, że czyta cz.4 |  | 
								| Sekcja 5 | Jak uświadomić dziecko, że czyta cz.5 |  | 
								| Sekcja 6 | Jak uświadomić dziecko, że czyta cz.6 |  | 
								| Sekcja 7 | Jak uświadomić dziecko, że czyta cz.7 |  | 
				
				| BONUS | - | 
								| Sekcja 1 | Jak dziecko dochodzi do samodzielnego czytania? |  | 
								| Sekcja 2 | Pierwsze oznaki, że Twoje dziecko już czyta |  | 
								| Sekcja 3 | Ile czasu potrzeba, aby dziecko nauczyło się czytać |  | 
								| Sekcja 4 | Dlaczego uczenie dziecka liter i sylab nie jest przyjazne i naturalne dla mózgu? |  | 
								| Sekcja 5 | Co robić, gdy dziecko pyta o literki? |  | 
								| Sekcja 6 | Program czytania przyjazny dla mózgu- kilka wskazówek |  | 
								| Sekcja 7 | Czy bez kart też się da? |  | 
								| Sekcja 8 | Czy bez kart się da? Pomysły na działanie bez kart |  |