| Dwujęzyczność zamierzona i wczesne otaczanie językiem | - | 
				
				
				
			
								| Sekcja 1 | 
								Witaj! | 
								  | 
							
								| Sekcja 2 | 
								Czym jest dwujęzyczność zamierzona? | 
								  | 
							
								| Sekcja 3 | 
								Jak otaczać dziecko językiem obcym? O naszym podejściu.  - Podgląd | 
								  | 
							
								| Sekcja 4 | 
								Rodzic pierwszym nauczycielem języka. | 
								  | 
							
								| Sekcja 5 | 
								O właściwym podejściu rodzica. | 
								  | 
							
								| Sekcja 6 | 
								Jak zacząć już dziś? | 
								  | 
							
								| Sekcja 7 | 
								Lewopółkulowa nauka języka. | 
								  | 
							
								| Sekcja 8 | 
								Prawopółkulowe przyswajanie języka. | 
								  | 
							
								| Sekcja 9 | 
								Podejście prawopółkulowe jest lepsze na początek. | 
								  | 
							
								| Sekcja 10 | 
								Propozycje minimum wprowadzania języka obcego w domu. | 
								  | 
							
				
				| Kilka rad na początek | - | 
				
				
				
			
								| Sekcja 1 | 
								Jak mówić do dziecka? | 
								  | 
							
								| Sekcja 2 | 
								Dlaczego warto zacząć we wczesnym dzieciństwie? | 
								  | 
							
								| Sekcja 3 | 
								Dlaczego idealny wiek na rozpoczęcie to 0-6 lat? | 
								  | 
							
								| Sekcja 4 | 
								Otaczanie dziecka językiem we wczesnym dzieciństwie jest łatwe. | 
								  | 
							
								| Sekcja 5 | 
								Na czym się wzorować otaczając dziecko językiem obcym? | 
								  | 
							
								| Sekcja 6 | 
								Jak otaczać dziecko językiem, co warto z nim robić? | 
								  | 
							
								| Sekcja 7 | 
								Stwórz dziecku obcojęzyczne środowisko. | 
								  | 
							
				
				| Jak zacząć w zależności od poziomu języka | - | 
				
				
				
			
								| Sekcja 1 | 
								Jak zacząć, jeśli nie znasz zupełnie języka. | 
								  | 
							
								| Sekcja 2 | 
								Jak zacząć, jeśli nie znasz w ogóle języka i nie masz czasu na naukę? | 
								  | 
							
								| Sekcja 3 | 
								Jak zacząć, jeśli znasz język w stopniu podstawowym lub masz blokady w mówieniu. | 
								  | 
							
								| Sekcja 4 | 
								Jak zacząć, jeśli uważasz, że mówisz niegramatycznie. | 
								  | 
							
								| Sekcja 5 | 
								Jak zacząć, jeśli mówisz płynnie w danym języku. | 
								  | 
							
				
				| Sposoby na dwujęzyczność i wielojęzyczność- inspiracje w zależności od poziomu języka. | - | 
				
				
				
			
								| Sekcja 1 | 
								Metody, które powinny Cię inspirować w otaczaniu dziecka językami. | 
								  | 
							
								| Sekcja 2 | 
								Inspiracja dla rodzica, jeśli nie zna języka w ogóle, nawet podstaw. | 
								  | 
							
								| Sekcja 3 | 
								Inspiracja dla rodzica, który sporo rozumie, ale niewiele mówi. | 
								  | 
							
								| Sekcja 4 | 
								Inspiracja dla rodzica, który zna język dobrze, ale ma blokady. | 
								  | 
							
								| Sekcja 5 | 
								Inspiracja dla rodzica, który zna język biegle cz.1 | 
								  | 
							
								| Sekcja 6 | 
								Inspiracja dla rodzica, który zna język biegle cz.2 | 
								  | 
							
								| Sekcja 7 | 
								Inspiracja dla rodzica, który zna język biegle cz. 3 | 
								  | 
							
								| Sekcja 8 | 
								Wielojęzyczność- inspiracja dla szalonych rodziców. | 
								  | 
							
								| Sekcja 9 | 
								Jak utrzymać język polski za granicą? | 
								  | 
							
								| Sekcja 10 | 
								OPOL w Polsce i za granicą- różne strategie. | 
								  | 
							
				
				| Obawy i mity | - | 
				
				
				
			
								| Sekcja 1 | 
								Za późno na otaczanie dziecka językiem. Czyżby? | 
								  | 
							
								| Sekcja 2 | 
								Tłumaczyć z języka na język czy nie? | 
								  | 
							
								| Sekcja 3 | 
								O sprawdzaniu dziecka i wyczekiwaniu rezultatów. | 
								  | 
							
								| Sekcja 4 | 
								Czego unikać? | 
								  | 
							
								| Sekcja 5 | 
								Rozwiewam obawy o “nieidealność”. | 
								  | 
							
								| Sekcja 6 | 
								Droga przez eksperymenty językowe. | 
								  | 
							
								| Sekcja 7 | 
								Czy można przebodźcować dziecko językami? | 
								  | 
							
								| Sekcja 8 | 
								Dla jakich rodziców nie jest wczesna edukacja językowa? | 
								  | 
							
								| Sekcja 9 | 
								Wyrzuty sumienia z powodu polskiego. | 
								  | 
							
				
				| Polecane pomoce dla dzieci | - | 
				
				
				
			
								| Sekcja 1 | 
								Bajki jako wsparcie rozwoju językowego- podejście Agi. | 
								  | 
							
								| Sekcja 2 | 
								Bajki jako wsparcie rozwoju językowego- podejście Martyny. | 
								  | 
							
								| Sekcja 3 | 
								Polecane bajki i filmy dla rozwoju języka (podstawy) i rozrywki. | 
								  | 
							
								| Sekcja 4 | 
								Polecane bajki i filmy dla rozwoju języka (poszerzenie słownictwa) i wiedzy. | 
								  | 
							
								| Sekcja 5 | 
								Wspieranie języka poprzez tzw. flashcards oraz ilustracje. | 
								  | 
							
								| Sekcja 6 | 
								Wspieranie rozwoju języka poprzez prezentacje słów. | 
								  | 
							
								| Sekcja 7 | 
								Polecane książki. | 
								  | 
							
								| Sekcja 8 | 
								Polecane kanały muzyczne i piosenki. | 
								  | 
							
								| Sekcja 9 | 
								Polecane platformy, programy i aplikacje. | 
								  | 
							
								| Sekcja 10 | 
								Polecany sprzęt. | 
								  | 
							
								| Sekcja 11 | 
								Polecane gry planszowe. | 
								  | 
							
								| Sekcja 12 | 
								Polecane podcasty dla dzieci. | 
								  | 
							
				
				| Wsparcie dla rodziców | - | 
				
				
				
			
								| Sekcja 1 | 
								Metoda małych kroków. | 
								  | 
							
								| Sekcja 2 | 
								Technika rzeźbienia umysłu, czyli zanim zaczniesz. | 
								  | 
							
								| Sekcja 3 | 
								Co możesz zrobić, choćby najmniejszego, żeby poprawić swój poziom języka? | 
								  | 
							
								| Sekcja 4 | 
								Wsparcie dla rodzica w kwestii nauki i rozwoju języka obcego. | 
								  | 
							
								| Sekcja 5 | 
								Jak możesz się nagrodzić za ten wysiłek językowy. | 
								  | 
							
								| Sekcja 6 | 
								Wskazówki dla pracujących rodziców. | 
								  | 
							
								| Sekcja 7 | 
								Polecane książki o dwujęzyczności zamierzonej. | 
								  | 
							
								| Sekcja 8 | 
								Polecane książki o dwujęzyczności. | 
								  | 
							
				
				| Playdates | - | 
				
				
				
			
								| Sekcja 1 | 
								Co to są playdates? | 
								  | 
							
								| Sekcja 2 | 
								Zasady, jakimi należy się kierować na playdates. | 
								  | 
							
								| Sekcja 3 | 
								Nasze doświadczenie z playdates. | 
								  | 
							
								| Sekcja 4 | 
								Playdatowe grupy dzieci - liczebność, jak znaleźć chętnych, jak szukać. | 
								  | 
							
								| Sekcja 5 | 
								Playdates- sugestie i propozycje. | 
								  | 
							
								| Sekcja 6 | 
								Jak się przygotować do playdate? | 
								  | 
							
								| Sekcja 7 | 
								Czy każde dziecko można wrzucić na “głęboką wodę” na playdate? | 
								  | 
							
								| Sekcja 8 | 
								Jak przygotować przed playdate dziecko 2+ | 
								  | 
							
								| Sekcja 9 | 
								Podstawowa różnica pomiędzy playdate, a zajęciami w przedszkolu. | 
								  | 
							
								| Sekcja 10 | 
								Jak rozgadałam po angielsku 8-latkę? cz.1 | 
								  | 
							
								| Sekcja 11 | 
								Jak rozgadałam po angielsku 8-latkę? cz.2 | 
								  | 
							
				
				| Nasze doświadczenie i rezultaty | - | 
				
				
				
			
								| Sekcja 1 | 
								Zanim Twoją motywacją staną się nasze rezultaty. | 
								  | 
							
								| Sekcja 2 | 
								Niesamowite rezultaty przy minimalnym działaniu. | 
								  | 
							
								| Sekcja 3 | 
								Doświadczenie Agi z 6 językami. | 
								  | 
							
								| Sekcja 4 | 
								Doświadczenie Agi- rezultaty językowe po 5,5 roku u starszej córki. | 
								  | 
							
								| Sekcja 5 | 
								Doświadczenie Agi- rezultaty językowe u młodszej córki cz.1 | 
								  | 
							
								| Sekcja 6 | 
								Doświadczenie Agi- rezultaty językowe u młodszej córki cz.2 | 
								  | 
							
								| Sekcja 7 | 
								Doświadczenie Martyny- rezultaty językowe z 2-latkiem. | 
								  | 
							
								| Sekcja 8 | 
								Dwujęzyczność zamierzona w innych polskich i zagranicznych rodzinach. | 
								  | 
							
				
				| Nasze doświadczenie- ciekawostki, problemy i rozwiązania | - | 
				
				
				
			
								| Sekcja 1 | 
								Ciekawostki z doświadczenia Agi. | 
								  | 
							
								| Sekcja 2 | 
								Czym nie warto się przejmować? | 
								  | 
							
								| Sekcja 3 | 
								Gdy Twoje dziecko nie chce odpowiadać w języku obcym- nasze patenty. | 
								  | 
							
								| Sekcja 4 | 
								Jak wyciszyć dziecko po całym językowym dniu lub w jego trakcie? | 
								  | 
							
								| Sekcja 5 | 
								Utrzymanie języka, gdy dziecko wkracza w etap przedszkola, szkoły. | 
								  | 
							
								| Sekcja 6 | 
								Czytające dziecko, a rozwój języka. | 
								  | 
							
								| Sekcja 7 | 
								Jak sprawić, żeby dziecko chętnie korzystało z materiałów w kilku językach? | 
								  | 
							
								| Sekcja 8 | 
								Twoje dziecko mówi płynnie w języku obcym - jak je dalej rozwijać? | 
								  | 
							
								| Sekcja 9 | 
								Lekcje języka obcego w szkole- z doświadczenia anglisty cz.1 | 
								  | 
							
								| Sekcja 10 | 
								Lekcje języka obcego w szkole- z doświadczenia anglisty cz.2 | 
								  | 
							
								| Sekcja 11 | 
								Jak powinny wyglądać lekcje języka w szkole? cz.1 | 
								  | 
							
								| Sekcja 12 | 
								Jak powinny wyglądać lekcje języka w szkole? cz.2 | 
								  | 
							
								| Sekcja 13 | 
								8-latki w szkole- co ma znaczenie? | 
								  | 
							
				
				| Dwujęzyczność i wielojęzyczność naturalna | - | 
				
				
				
			
								| Sekcja 1 | 
								Dwujęzyczność i wielojęzyczność naturalna vs zamierzona | 
								  | 
							
								| Sekcja 2 | 
								Sytuacje dwu- i wielojęzycznych rodzin dające do myślenia cz.1 | 
								  | 
							
								| Sekcja 3 | 
								Sytuacje dwu- i wielojęzycznych rodzin dające do myślenia cz.2 | 
								  | 
							
								| Sekcja 4 | 
								Wyzwania | 
								  | 
							
								| Sekcja 5 | 
								Jak utrzymać język, który nie jest językiem otoczenia, cz.1 | 
								  | 
							
								| Sekcja 6 | 
								Jak utrzymać język, który nie jest językiem otoczenia cz.2 | 
								  | 
							
								| Sekcja 7 | 
								Gdy dziecko odpowiada w innym języku- co robić? cz.1 | 
								  | 
							
								| Sekcja 8 | 
								Gdy dziecko odpowiada w innym języku- co robić cz. 2 | 
								  | 
							
								| Sekcja 9 | 
								Ile języków wprowadzać na raz/ w jakiej kolejności? | 
								  | 
							
				
				| BONUS- Badania naukowe | - | 
				
				
				
			
								| Sekcja 1 | 
								Dwujęzyczność zamierzona- badania naukowe cz. 1 | 
								  | 
							
								| Sekcja 2 | 
								Dwujęzyczność zamierzona- badania naukowe cz. 2 | 
								  | 
							
								| Sekcja 3 | 
								Dwujęzyczność naturalna- badania naukowe cz. 1 | 
								  | 
							
								| Sekcja 4 | 
								Dwujęzyczność naturalna- badania naukowe cz. 2 | 
								  | 
							
								| Sekcja 5 | 
								Mózg jest przygotowany na języki od urodzenia. | 
								  | 
							
				
				| BONUS- ekstra wiedza | - | 
				
				
				
			
								| Sekcja 1 | 
								Rozwój umiejętności komunikacyjnych. Co ma największą moc? | 
								  | 
							
								| Sekcja 2 | 
								Elementy metody Shichidy rozwijające prawą półkulę. | 
								  | 
							
								| Sekcja 3 | 
								Uwierz w swoje dziecko. | 
								  | 
							
								| Sekcja 4 | 
								5-minutowa metoda sugestii Makoto Shichidy. | 
								  | 
							
								| Sekcja 5 | 
								Jak przygotować mózg dziecka do odbioru języków obcych. | 
								  |