Nasza przygoda z wczesną edukacją. Doświadczenie i efekty. AGA cz. 1

Nie można pokazać tej sekcji, ponieważ nie jesteś zalogowany.

6 komentarzy do “Nasza przygoda z wczesną edukacją. Doświadczenie i efekty. AGA cz. 1”

  1. Podłączam się pod pytanie o materiały dla 3-4 latka? Czy karty do czytania mają jeszcze sens? Jak je pokazywać?
    Drugie pytanie czy córeczka uczy się gry na pianinie wg metody suzuki czy jakiejś innej?

    1. Agnieszka Basta

      Tak. Karty do czytania mają jak najbardziej sens. Im starsze dziecko tym bardziej powinniśmy modyfikować program pod nie. Pokazujemy to szczegółowo na kursie „Taki Maluch a już Czyta.” Na pewno mniej powtórek tego samego (chociaż są dzieci wyjątki, które pokażą, że chcą więcej) i na pewno szybciej pokazać książeczki z wprowadzonymi słowami. Prezentujemy w podobny sposób jak dla maluchów, ale starsze dziecko może nam powiedzieć, że np. chce wolniej i wtedy spełniamy prośbę. Czasem starszak też powtarza po nas i to też jest ok. Każde dziecko jest inne. Ważne, żeby nie cisnąć na realizację programu wg wytycznych dla niemowlaków, które są zwykle najbardziej znane i rozpowszechnione.

      Najstarsza córka uczy się gry na pianinie raczej w tradycyjny sposób. Młodsze o wiele wcześniej mają okazję się osłuchać i eksperymentować. Najmłodsza od urodzenia.

Dodaj komentarz

Scroll to Top